نماز جمعه این هفته در ۱۹ شهر گلستان اقامه می‌شود

نماز جمعه این هفته در ۱۹ شهر گلستان اقامه می‌شود

براساس اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان , نماز جمعه این هفته چهارم مهرماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۱۹ شهر استان اقامه خواهد شد : این فریضه به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در بندرگز برگزار نخواهد شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان طی اطلاعیه شماره ۳۲ اعلام کرد که نماز جمعه این هفته (چهارم مهر) گلستان در۱۹ شهر گلستان اقامه می شود.

در متن این اطلاعیه آمده است :  نماز جمعه این هفته با تایید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرهای آزادشهر، کلاله، گنبد، نگین شهر، علی‌آباد، فاضل آباد، مزرعه‌کتول، گالیکش، گرگان و سرخنکلاته، نوکنده، کردکوی، بندرترکمن، انبارالوم ، رامیان ، دلند ، خان‌ببین ، مینودشت و کوهسارات برگزار خواهد شد.

همچنین ضدعفونی کردن مصلی قبل و بعد از حضور مردم، استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله پروتکل های تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه است.

استان گلستان ۲۰ پایگاه نماز جمعه و ۱۴ شهرستان دارد. که در حال حاضر شهرستان بندرگز وضعیت قرمز، شهرستان‌های مینودشت و کردکوی در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.