ایران آرام در سایه نه بزرگ مردم به ضدانقلاب!

ایران آرام در سایه نه بزرگ مردم به ضدانقلاب!

 ۲۵ شهریورماه، سالگرد مرگ مهسا امینی، قرار بود روز آغاز آشوب‌ها و شروع دوباره اغتشاشات باشد. برنامه‌ریزی‌های مختلف، قاچاق اسلحه و فعال‌کردن چهره‌های رسانه‌ای همگی نشان از آمادگی سرویس‌های جاسوسی خارجی برای ناامن ساختن ایران بود، اما پاسخ نه مردم ایران سیلی محکمی به گوش ضدانقلاب زد.

به گزارش صحرانیوز؛ گروه‌های مختلف خارج‌نشین در هفته‌های پیش سعی می‌کردند با تحریک اقشار جامعه، ایران آرام را دوباره به صحنه نمایشی خونین بدل کنند.
آرزوی حضور مردم با فراخوان!
رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع، در بیانیه‌ای تصویری، درخواست حضور همگانی مردم را داشت و از مردم خواست که به‌نظام اسلامی آسیب وارد کنند.
علی کریمی، دیگر مهره سرویس‌های غربی نیز با انتشار استوری‌هایی از فراخوان ۲۵ شهریورماه حمایت کرد.
حامد اسماعیلیون نیز در گفت‌وگو با شبکه تروریستی ایران اینترنشنال با ابراز امیدواری درباره حضور گسترده ایرانیان نقاط مختلف جهان در تجمع‌های سالگرد اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی»، ۲۵ شهریور را «روزی بسیار سخت برای جمهوری اسلامی» خواند.
عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب تجزیه‌طلب کومله، نیز در گفت‌وگو با این شبکه، از فراخوان احزاب کرد برای برگزاری اعتصابات در شهرهای کردنشین در ۲۵ شهریور خبر داد.
قاچاق اسلحه و مزدور!
گروهک‌های تروریستی برای به ثمر رساندن برنامه‌های تروریستی نیاز به تجهیز مزدوران خود از طریق قاچاق اسلحه دارند. برای به آشوب کشیدن دوباره ایران، محموله‌های بزرگ اسلحه توسط سرویس‌های جاسوسی و گروهک‌های تروریستی راهی ایران شد؛ اما با هوشیاری سربازان گمنام امام‌زمان همه این تجهیزات به دست نیروهای امنیتی ایران افتاد.
در جنوب کشور، رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ ادوات و ابزارآلات آمریکایی شامل هزاران شوکر برقی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرزهای آبی جنوب کشور خبر داد. وی با اشاره به اینکه محموله یادشده در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود، تصریح کرد: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت ایالات متحده آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورداستفاده قرار گیرد، عملیاتی را برای توقیف آن طراحی و اجرا کردند و به‌محض ورود به آب‌های ایران در مجاورت بندر خمیر شناسایی و توقیف شد.
در شمال کشور نیز سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی گلستان سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف تعداد ۱۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری از اعضای یک باند قاچاق اسلحه توسط سازمان اطلاعات انتظامی این استان خبر داد.
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران نیز اعلام کرد: راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ حامل قاچاق سلاح و مهمات در عوارضی پرند شناسایی شد که بدون توجه به اخطار مأموران ادامه مسیر داد که بر اثر اصابت گلوله مجروح؛ به بیمارستان منتقل و فوت می‌کند. در تعاقب و تیراندازی، خودرو متوقف و مشخص شد که راننده دارای سابقه قتل و سوابق متعدد شرارت و قاچاق سلاح در سطح منطقه غرب تهران است. از بازرسی وسیله نقلیه تعداد ۳ قبضه سلاح کمری قاچاق و ۲۵۰ تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز از دستگیری ۱۴ نفر از مزدوران وابسته به گروهک‌های تروریستی در این استان خبر داد.
طراحی کشته‌سازی!
کشته‌سازی یکی از قدیمی‌ترین حربه‌های ضدانقلاب در مقابله با جمهوری اسلامی است. از سال ۸۸ و ندا آقا سلطان؛ در هر اغتشاشی تلاش برای کشته‌سازی انجام شده است که در برخی نیز موفق بوده‌اند. در شهریور سال جاری اما با هوشیاری نیروهای امنیتی، طراحی دشمنان در نطفه شکست خورد.
در مهم‌ترین برنامه برای استفاده از این حربه، سرویس‌های جاسوسی به دنبال قتل امجد امینی در مسیر آرامستان بودند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این باره گفت: چند نفر از اعضای یک گروهک تروریستی که می‌خواستند در مسیر آرامستان آیچی سقز، امجد امینی پدر مهسا امینی را ترور کنند با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر و این طرح خنثی شد.
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان نیز اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در این سازمان، اعضای باند ۹ نفره آشوب‌طلبان و اغتشاشگران که بعضی نیز دارای سوابق شرارت بودند و قصد انجام اقدامات ایذایی در نقاط مختلف استان و همسو شدن با گروهک‌های معاند با تخریب اموال دولتی، حمله به اماکن حساس و حتی در صورت موفقیت اجرای پروژه کشته‌سازی را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
ضربه نهایی مردم بر پیکر بی‌جان ضدانقلاب!
اما سیلی محکم نه توسط نیروهای امنیتی بلکه توسط خود مردم به سرویس‌های جاسوسی، گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب خارج‌نشین زده شد. در روزهایی که ضدانقلاب در آرزوی یک تجمع چندنفره در شهرها برای سوءاستفاده رسانه‌ای بود، تجمع‌ها پشت قاب تلویزیون برای دیدن کشتی قهرمانی جهان شکل می‌گرفت.
حالا پرونده سالگرد مهسا امینی با یک شکست فضاحت‌بار دیگر برای ضدانقلاب به پایان رسید تا مانند همه این چهل و چند سال پس از انقلاب اسلامی ایران، این مردم باشند که نه بزرگی به درخواست‌های غربی داده باشند.