انتخابات این امر مهم , یک حق و هم یک تکلیف است سردارمقدسی در جمع مردم ولایتمدار شهرانبارالوم

انتخابات این امر مهم , یک حق و هم یک تکلیف است

سردار مقدسی : نماینده خوب باید دلسوز مردم، مردمی، ولایت‌مدار  و خودش رنج کشیده باشد تا درد مردم را به درستی درک کند.

به گزارش صحرانیوز ؛ سردارمقدسی در جمع مردم ولایتمدار شهرانبارالوم گفت:ایران از سه جهت برای ایادی استکبار حائز اهمیت بوده یک انرژی و دو موقعیت استراتژیک و جغرافیایی که ایران را قلب دنیا معرفی کرده،ایران کریدور مبادله انرژی و در واقع چهارراه جهان است که اتحادیه اروپا را به شرق وصل می‌کند.

وی افزود؛اهمیت سوم که به واسطه ی انقلاب پیدا کردیم مردم سالاری دینی است که آن نفس مسیحایی امام و ولایت فقیه است.این قدرت مردم سالاری دینی ۸ سال دفاع مقدس را اداره کرد .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات این امر مهم را یک حق و هم یک تکلیف دانست و اظهار کرد؛نماینده و رئیس جمهور را خودمان انتخاب می‌کنیم. نماینده خوب باید دلسوز مردم، مردمی، ولایت‌مدار باشد و خودش رنج کشیده باشد تا درد مردم را به درستی درک کند.

وی در پایان تصریح کرد؛استفاده صحیح از فضای مجازی برای همگان به خصوص خانواده‌ها لازم است. فضای مجازی مانند چاقویی دو دمی است که اگر استفاده درستی از آن نشود فروپاشی بنیان خانواده را در پی دارد.فضای مجازی موجود ،جوان را به بی‌هویتی محض می رساند به گونه‌ای که قیافه و گفتارشان را تغییر می‌دهد که در واقع در خط مقدم و برای دشمن می‌جنگد.