قوم غیور سیستانی در روز قیامت در محضر اباعبدالله الحسین (ع)سربلند هستند. امام جمعه بخش وشمگیر و شهرانبارالوم:

قوم غیور سیستانی در روز قیامت در محضر اباعبدالله الحسین (ع)سربلند هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دماوندی امام جمعه بخش وشمگیر و شهرانبارالوم؛ قوم غیور سیستانی در روز قیامت در محضر اباعبدالله الحسین (ع)سربلند هستند.

 

به گزارش صحرانیوز :  امام جمعه بخش وشمگیر و شهر انبارالوم در آیین پاسداشت نخستین قیام به خونخواهی اباعبدالله الحسین علیه السلام توسط مردم ولایت مدار سیستان گفت؛اولین قیام به خونخواهی ابا عبدالله الحسین قبل از توابین و مختارتوسط قوم سیستانیها انجام گرفت.درود خدا بر آباء و اجداد شما.

وی با اشاره به این حادثه عظیم تاریخی ادامه داد؛ قیام مردم سیستان پیامهایی به یزیدیان زمان و تمامی دشمنان اسلام در ادوار مختلف دارد. پیام اول اینکه ما پیرو ولایت هستیم و هر زمان و در هر مکان که لازم باشد یاری گر امام زمان خود خواهیم بود .همانطور که به یاری حسین(ع)شتافتیم امروزه هم پیرو خط ولی زمانِ خود یعنی الامام خامنه ای عزیزهستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دماوندی تصریح نمود؛دشمنان از ولایتمداری محض این مردم عزیزهراس دارند.با وجود مشکلات عدیده ای که در سیستان وجود داردباز هم لحظه ای ازآرمانهای نظام اسلامی دست نکشیدند.قطعاپاجای آباءواجداد خودمیگذارند و لحظه ای ولایت را رهانخواهندکرد.

امام جمعه انبارالوم اظهارداشت؛این قوم درروزقیامت درمحضر اباعبدالله الحسین قطعا سربلندهستند.آنهادیدندومتوجه بودندکه اگر بروند با کسانی روبرو خواهند شد که به نوه ی پیامبر خودشان رحم نکردند اماعشق به ولایت باعث شد تا مرعوب دشمنان نشوند.