«حجت الاسلام جلیل دماوندی» به عنوان امام جمعه جدید شهر گلوگاه معرفی شدند با حکم حجت الاسلام محمدجوادحاج علی اکبری

«حجت الاسلام جلیل دماوندی» به عنوان امام جمعه جدید شهر گلوگاه معرفی شدند

با حکم حجت الاسلام محمدجوادحاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام‌ جلیل دماوندی به عنوان امام جمعه گلوگاه معرفی شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ حجت الاسلام جلیل دماوندی- امام جمعه جدید گلوگاه، امروز یکشنبه (۲۱ آبان) در آیین معارفه خود با تاکید بر وحدت آفرینی و اتحاد اظهار کرد: خدمت به مردم مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و امیدواریم در این راستا با خدمت به خلق، خشنودی خدا و سعادت دنیا و آخرت نصیب حالمان شود.
وی افزود: خداوند را شاکرم که توفیق امروز را به عنوان سرباز رهبری به من ارزانی کرد تا ادای وظیفه کنم.
امام جمعه گلوگاه یادآور شد: نیازمند کمک همه‌مسوولان و معتمدان در این مسیر هستم و از مشاوره های فرهنگی استقبال می کنم.
حجت الاسلام دماوندی گفت: از طوفان الاقصی ۳۵ روز گذشت و بیش از ۱۱ هزار شهید که ۵ هزار نفر کودک اند این رژیم را محکوم می کنیم و امیدواریم نابودی اش را جشن بگیریم.
وی یادآور شد: پیام تولد، مرگ است، پیام‌معارفه، تودیع است و این حیات امروز و حد فاصل زندگی و مرگ اعمال صالح است که باید سرلوحه زندگی قرار گیرد و عامل سعادت دنیا و آخرت ما باشد.
در این مراسم حجت الاسلام‌جلیل دماوندی با حکم  حجت الاسلام محمدجوادحاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه گلوگاه معارفه  و از خدمات ۱۲ ساله حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی قدردانی شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین دماوندی اهل هزارجریب  و روستای رمدان که قبل از این حدود چهار سال امام جمعه بخش وشمگیر و شهر انبارالوم  استان گلستان بودند.

تحریریه صحرانیوز برای حجت الاسلام والمسلمین جلیل دماوندی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارد.