درباره ما

سایت صحرانیوز یک سایت خبری فرهنگی است که به حول و قوه الهی قصد دارد در کمال صداقت و امانتداری اخبار و تحلیل های اشخاص صاحب قلم را منتشر نماید

گرایش فکری صحرانیوز

صحرانیوز در جریانات فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور، منطقه و شهرستان‌ موضعی مستقل داشته و وابسته به هیچ یک از جریان‌های سیاسی نیست و اساساً هیچ یک از جریان‌های سیاسی را مطلق نمی‌داند و معتقد به استفاده از ظرفیت‌های مثبت نهفته در اشخاص و گروه‌های مختلف است. موضع صحرانیوز در قبال جریان‌ها و حوادث مختلف (آنجا که نیاز به موضع‌گیری باشد) در بخش یادداشت‌ها انعکاس می‌یابد و مقالات و تحلیل‌های منتشر شده در قسمت‌های دیگر سایت بیانگر موضع نویسنده‌ی همان مطلب است

اهداف صحرانیوز

صحرانیوز تلاش خواهد کرد تا در مسیر رسیدن به اهداف زیر قدم بردارد:

  1. حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سطح بخش وشمگیر و شهرستان آق قلا.
  2. افزایش سطح معرفت دینی، فرهنگی، سیاسی بخش و شهرستان.
  3. معرفی سوابق درخشان و تاریخی مردم از قومیت های مختلف در بخش و شهرستان.
  4. دفاع از فرهنگ اصیل مردم منطقه.
  5. مقابله با ترویج خرافات در سطح بخش و شهرستان.
  6. دفاع از توسعه‌ی متوازن بخش و شهرستان.
  7. تحلیل و اطلاع رسانی دقیق و شفاف درباره مسایل بخش و شهرستان.
  8. نقد اشتباهات احتمالی مسئولان بخش و شهرستان.
  9. حمایت از مسئولان دلسوز و کارآمد بخش و شهرستان.
  10. نقد افراط و تفریط‌های احتمالی در سطح بخش و شهرستان.

مشارکت مخاطبان در تأمین محتوای صحرانیوز

بی‌شک رشد و بالندگی صحرانیوز در گرو همراهی و همکاری همه‌ی فرهیختگان و صاحب‌نظران بخش وشمگیر و شهرستان آق قلا و مخاطبان سایت است. لذا همشهریان عزیز می‌توانند از طریق بخش «ارسال مطلب» مقالات، گزارش‌ها، اخبار، تصاویر، کلیپ‌ها و سایر مطالب مفید خود را جهت انتشار در اختیار ما قرار دهند. علاوه بر این در قسمت پایین هر مطلب بخشی با عنوان «نظرات خوانندگان» در نظر گرفته شده است که کاربران محترم می‌توانند از طریق بیان نظرات خود در نقد و افزایش کیفیت هر مطلب نقش‌آفرینی کنند.

ملاک ما برای انتشار مطالب شما

چنانچه گفته شد تلاش صحرانیوز  بر آن است تا انعکاس دهنده‌ی مقالات تمام دلسوزانی که با سلایق مختلف و قلمی نقادانه به تحلیل و بیان صادقانه‌ی مسایل گوناگون بخش و شهرستان می‌پردازند، باشد لذا صحرانیوز تمام اخبار، مقالات و مطالبی را که صحیح و مستند باشد، در نگارش آنها موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت شده باشد، احترام شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که مورد نقد واقع می‌شوند، حفظ شده باشد و نیر در آنها از اختلاف افکنی‌های‌ قومی و جناحی اجتناب شده باشد را منعکس می‌کند.

صحرانیوز همکار افتخاری می‌پذیرد

همشهریانی که مایل به همکاری با صحرانیوز در جهت خبرنگاری و نگارش مقالات هستند می‌توانند از طریق بخش «ارسال مطلب» مشخصات خود بخصوص شماره تماس خویش را برایمان ارسال کنند تا در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم با آنها صورت پذیرد.

دست یاری به سمتتان داریم

باز هم تأکید می‌کنیم که بالندگی صحرانیوز در گرو همکاری تمامی فرهیختگان و دلسوزان بخش وشهرستان است.

با تشکر

مدیریت پایگاه خبری فرهنگی صحرانیوز