توضیحات مدیر کل صدا و سیما گلستان در خصوص هزینه تبلیغات انتخاباتی خبرگزاری برنا

توضیحات مدیر کل صدا و سیما گلستان در خصوص هزینه تبلیغات انتخاباتی

رسول شکری نیا در کنفرانس خبری در خصوص شبهاتی که پیرامون طرح جدید صدا و سیما بابت تبلیغ کاندیداها بوجود آمده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش صحرانیوز ،  رسول شکری نیا در کنفرانس خبری که صبح امروز سه شنبه ۲۶ دیماه برگزار شد، گفت : برای اولین بار صدا و سیما تصمیم گرفته برای همه حوزه های انتخابیه شبکه تلویزیونی ۲۴ ساعته ایجاد کند.

وی افزود: در استان گلستان به تعداد حوزه های انتخابیه ۶ شبکه ایجاد می شود، این شبکه ها با استفاده از ست تا باکس فعال می شود و ماهیت آن فعلا در حوزه انتخابات است .

مدیر کل صدا و سیمای گلستان خاطرنشان کرد: این ۶ شبکه از ابتدای بهمن در گلستان فعال می شوند ، در ابتدای فعالیت محتوای مختص هر شهرستان را بارگذاری می کنیم و اولویت‌ها و تولیدات و مطالب تهییجی هر حوزه انتخابیه پخش می شود.

شکری نیا ادامه داد: از روزی که اجازه تبلیغ داده شود ، به هر نامزد آن حوزه انتخابیه ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات داده می شود که رزومه و برنامه های خود را بگوید ، فرمت و کیفیت تولیدات هم مهم است.

وی اضافه کرد: از روز گذشته سایت این فرایند در صدا و سیما آغاز بکار کرد و دیروز حجم قابل توجهی از کاندیداها ثبت نام کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در خصوص محتوی بارگذاری شده ما کمیته محتوی داریم که فیلم ها را بازبینی می کنند و اگر نکته یا نظری باشد و در چهارچوب قوانین انتخابات نباشد اصلاحیه می زنیم و اگر نباشد با کیفیت بالا پخش می شود.

شکری نیا در خصوص شبهه برخی کاندیداها در خصوص هزینه اعلام شده گفت : از کاندیداهای علاقه مند به تبلیغ در شبکه های صدا و سیما مبلغ متعارفی اخذ می شود .

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما دنبال منافع مادی نیست تاکید کرد: ابن مبلغ با هدف جدی بودن کاندیداها و ماندن تا لحظه آخر در انتخابات می باشد.