نقش بسیج در دفاع از انقلاب، سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آق قلا:

نقش بسیج در دفاع از انقلاب، سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد

حجت الاسلام اسکندریان گفت: نقش بسیج در دفاع از انقلاب، سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد و بسیجیان کشور باید با عمل به سخنان رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل نمایند.

به گزارش صحرانیوز ، نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیج با حضور حجت الاسلام و المسلمین جعفر اسکندریان نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آق قلا و پرسنل بیمارستان آل جلیل آق قلا با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز محوطه این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندریان در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مدافعین سلامت اظهار کرد: تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی بودن بعنوان یک اصل برای تمام بسیجیان می باشد که باید در ارگان ها و ادارات نهادینه گردد.

وی افزود: نقش بسیج در دفاع از انقلاب، سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد و بسیجیان کشور باید با عمل به سخنان رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل نمایند.

حجت الاسلام اسکندریان با اشاره به نقش بسیج در مقابله با شیوع کرونا عنوان کرد: نیروهای بسیجی با توجه به شناختی که از محلات و مردم دارند با شکل گیری طرح شهید سلیمانی در کنار نیروهای بهداشت و درمان به شکل محله محور سعی در مقابله با ویروس منحوس کرونا نمودند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آق قلا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی باید شخصی انتخاب گردد که منویات رهبری و خواسته های مردم را جامه عمل بپوشاند.