روحیه جهادی لازمه خدمت در بنیاد است رئیس بنیاد شهید گلستان:

روحیه جهادی لازمه خدمت در بنیاد است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: روحیه جهادی لازمه خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و همچنین کار در بنیاد است.

به گزارش صحرانیوز ؛ اسرافیل وزیری در اولین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید استان با تاکید بر توجه به عبادت‌های خالصانه در ماه مبارک رمضان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری عین عبادت است و در ماه رمضان عبادت و توفیقی مضاعف محسوب می شود.

وی ادامه داد: بسیار خرسند هستم در حالی وارد ماه رمضان می شویم که کارنامه بنیاد در خدمت به جامعه ایثارگری و حل مشکلات این قشر معزز را بسیار پربار می بینم.

وی افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی حداکثری به جامعه ایثارگری بهره برد.

مدیرکل بنیاد گلستان در خصوص ساماندهی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری استان علی‌الخصوص در دور چهارم پاندمی کرونا، گفت: پیگیری و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری به‌صورت مداوم و منظم در دستور کار قرار داشته و بنیاد تا نابودی کامل این ویروس با جامعه ایثارگری خواهد ماند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر نماد صبر و استقامت هستند و عزم ملی به وجود آمده در مقابله با ویروس کرونا و همبستگی مردم متأثر از این عزیزان است.

وزیری با توجه به شیوع ویروس کرونا از تمامی معاونت‌های خواست تا همچنان به‌صورت غیرحضوری از وضعیت سلامت خانواده‌ها باخبر شده و پیگیر مشکلات این عزیزان باشند.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد در تحقق بیانات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» آموزش صحیح جامعه ایثارگری در راستای ایجاد اشتغال و ترغیب این عزیزان در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی و زدایش تمامی موانع است.

مدیرکل بنیاد ادامه داد: در سال جدید و با اجرای برنامه‌های کمی و کیفی و همچنین طراحی و ارائه راهکارها بر اساس نقشه راه مدون، یقیناً می‌توانیم در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه معاون رئیس‌جمهور و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد گام برداریم.