رئیسی: محرومیت های سیستان و بلوچستان حتماً می تواند برطرف شود

رئیسی: محرومیت های سیستان و بلوچستان حتماً می تواند برطرف شود

رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توانم واژه محروم را در مورد استان سیستان و بلوچستان بکار ببرم، گفت: در هر صورت اینجا برغم برخورداری‌های بسیاری که دارد، محرومیت هایی هم دارد که حتماً می‌تواند با تلاش همه مسئولان و پیگیری دولت، برطرف شود.

رئیسی: محرومیت های سیستان و بلوچستان حتماً می تواند برطرف شود

به گزارش صحرانیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) در سفری از پیش اعلام نشده وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

وی در بدو ورود به چابهار، سفر به استانها را یکی از برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استانها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیران مناطق و بویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم بویژه فقرا و محرومین در استان ها فعال شود.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه بعد از انقلاب کارهای زیادی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است،گفت: هنوز نسبت به آنچه باید در این استان انجام بگیرد فاصله وجود دارد و امیدواریم در این دولت با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال استان اعم از سنی و شیعه، گام‌هایی برای توسعه بیشتر استان برداریم.

رئیسی از سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان های مهم کشور نام برد و افزود: نمی‌توانم واژه محروم را در مورد این استان بکار ببرم، اما در هر صورت اینجا برغم برخورداری‌های بسیاری که دارد، محرومیت هایی هم دارد که حتماً می‌تواند با تلاش همه مسئولان و پیگیری دولت، برطرف شود.