جذب اعتماد از دست رفته مردم/ تقویت اندیشه پاک دستی

جذب اعتماد از دست رفته مردم/ تقویت اندیشه پاک دستی

نشست رسانه ای حبیب الله امیری مسئول ستادهای مردمی ثمر بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۰ در محل این ستاد برگزار شد.

به گزارش صحرانیوز ،  در این مراسم حبیب الله امیری رئیس ستاد مردمی ثمر ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام  در جمع اصحاب رسانه گفت : آیت الله رئیسی تاکید دارد به داشته های این سرزمین اهتمام بورزیم و برای آبادانی آن متحد شویم و با امکانات موجود و استفاده از ظرفیت اندیشمندان این سرزمین پیشرفت کنیم. وی معتقد است بیشترین توفیقات خود را در این مدت از زمانی دارد که در میان مردم رفته است.

امیری گفت: نمایندگان مردم نیز در مجلس باید مطالبه گر باشند ،مطالبه‌ای ازجنس فساد ستیزی و عدالت خواهی که به عنوان نماینده مردم عدالت را اجرایی کنند.

وی گفت: آیت الله رئیسی وضعیت موجود کشور را مایه ننگ جامعه اسلامی دانسته و اعلام کرده این سرزمین را با اتحاد و یکدلی آباد خواهد کرد و تا به حال نیز در عرصه مبارزه با فساد کارهای بزرگی انجام داده است. وی خود را سرباز ولایت پذیر میداند.

امیری بیان کرد: از برنامه های آیت الله رئیسی تقویت اندیشه پاک دستی در این سرزمین و استفاده از داشته های فراوان مملکت و حفظ حقوق  و رفع نیازمندی ها و مطالبات مردم است.

حسین بیات از فعالان اقتصادی کشور نیز در این مراسم گفت: اگر قوانین درست و شود از رانت جلوگیری می شود. مشکلات کشور ما ریشه ای است و در مقطعی هستیم که در سیاست خارجی و داخلی دچار بحران هستیم و چرخه اقتصادی کشور نیز موانعی دارد.

وی گفت: آیت الله رئیسی در حل این مسائل به صورت زیرساختی پیش می رود ‌. مردم ما شعار زیاد شنیده اند و اعتمادی برای رای دادن ندارند و به سوی بی تفاوتی پیش رفتیم .

وی همچنین اضافه کرد:  نظام پول پاشی کشور غلط بوده و باید وارد تئوری جدید و واقعی شویم و بدانیم بدون پول پاشی هم می توانیم چرخه کشور را بچرخانیم.

بیات گفت: به جای شعار دادن زیرساخت های اشتغال و تولید را بنا کنیم و فوندانسیون اقتصادی کشور را درست کنیم ، روابط خارجی کشور را با کشورهای دنیا را بهبود بخشیم و صادرات را نیز رونق دهیم .

بیات اظهار کرد: بزرگترین رقیب بخش خصوصی دولت است. دولت نباید وارد عرصه اقتصادی شود. بلکه باید تصدی‌گری خود را کاهش داده و آن را به بخش خصوصی بسپارد.

بیات در خصوص چالش های بازار سرمایه گفت: بزرگترین مشکل ما در بازار سرمایه افزایش حجم نقدینگی است که باید در مسیر صحیح تولید قرار بگیرد. عملکرد شتابزده بعضی افراد و دخالت دولت باعث شد بازار به نابازار تبدیل شود. برای تعادل دوباره بازار باید روابط خارجی بهبود پیدا کرده و دولت جذب سرمایه های خارجی را در برنامه خود قرار دهد. همچنین اگر چاه های نفت کشور را در بورس عرضه کنیم سرمایه گذاران خارجی را به سرمایه گذاری در بازار سرمایه راغب می کنیم.