بازدید استاندار گلستان به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش از حوزه های برگزاری کنکور شهرستان آق قلا

بازدید استاندار گلستان به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش از حوزه های برگزاری کنکور شهرستان آق قلا

در بازدید استاندار گلستان به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش از حوزه های برگزاری کنکور شهرستان آق قلا مطرح شد: یکهزار و ۵۷۳ داوطلب شهرستان آق قلا در آزمون سراسری امسال شرکت کردند.

به گزارش صحرانیوز  به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آق قلا، صبح امروز جمعه ۳۱ ام مرداد ماه،”هادی حق شناس” استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش بهمراه مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین شهرستانی از حوزه برگزاری کنکور سراسری در هنرستان کار و دانش دخترانه الزهرای شهرستان آق قلا برگزار بازدید بعمل آورد.

استاندارگلستان در پایان این بازدید، از شرکت یکهزار و ۵۷۳ داوطلب آق قلایی در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت:۷۰۸ نفر در رشته علوم تجربی٬ ۶۵۰ نفر رشته علوم انسانی٬ ۱۵۷ نفر رشته زبان های خارجی٬ ۳۸ نفر رشته علوم ریاضی و فنی و ۲۰ نفر در رشته هنر از دانش آموزان شهرستان آق قلا در کنکور سراسری امسال به رقابت خواهند پرداخت.

حق شناس”افزود: از مجموع تعداد داوطلبین شرکت کننده در آزمون سراسری امسال، ۶۸۳ نفر مرد و ۸۹۰ نفر٬زن هستند که همزمان با سراسر کشور در کنکور شرکت خواهند کرد.

گفتنی است کنکور سراسری سال ۹۹ با توجه به وضعیت کنونی جامعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه،”۲۹،۳۰،۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه”در پنج گروه آزمایشی برگزار می شود.