قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس

صحرانیوز انبارالوم

پایگاه خبری و فرهنگی


امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۶۰ درصد دانش آموزان گلستانی در مدارس حاضر میشوند/ ۴۰ درصد «شاد» ندارند در شورای اطلاع رسانی کرونا استان عنوان شد:

۶۰ درصد دانش آموزان گلستانی در مدارس حاضر میشوند/ ۴۰ درصد «شاد» ندارند

در دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان به عدم دسترسی ۴۰ درصد از دانش آموزان استان به شبکه آموزشی «شاد» اشاره شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ محمود غریب آبادی مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مسئول دبیرخانه شورای اطلاع رسانی گلستان در دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان گلستان اظهار کرد: برای ثبات و یا بهتر شدن وضعیت موجود استان از نظر شیوع کرونا بایستی تصویرسازی و اطلاع رسانی رعایت کردن الزامات بهداشتی با شدت بیشتری به مردم القا شود تا شرایط برای آنها عادی نشود .

وی افزود: واکسن انفلوآنزا بر اساس اولویت به طور رایگان در اختیار مادران باردار، پرسنل بخش درمان، افرادی که در بهزیستی نگهداری میشوند، زندانیان و بیماران خاص و دیالیزی قرار داده میشود.

به گفته غریب آبادی بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان تمامی افراد شناسایی  شده اند و به نوبت واکسن آنفلوآنزا به آنان تزریق میشود.

وی به وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس و شبکه شاد و نیازهای آموزشی آنان در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: طبق اعلام آموزش و پرورش به طور میانگین ۶۰ درصد از دانش آموزان روش حضوری را برای آموزش انتخاب کرده اند و متاسفانه ۴۰ درصد دانش آموزان به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزان درسنامه ارسال میکند.

وی به آموزش از طریق برنامه های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: ۹۸ درصد دانش آموزان به شبکه های تلویزیونی دیجیتال دسترسی دارند.

وی در ادامه به برنامه های ستاد اربعین با توجه به ممنوعیت پیاده روی در این ایام اشاره کرد و گفت: طرح مهر اربعین، برپایی نمایشگاه اربعین، ارائه تصاویر و فیلم های سال های گذشته مراسم اربعین از رسانه های مختلف، استقرار چادر سلامت در موکب ها و غیره از جمله این برنامه ها می باشد.

غریب آبادی تاکید کرد: هر ۵ مرز کشور که امکان خروج از کشور به سمت عراق وجود دارد، بسته است و استان های مرزی کنترل جدی براین موضوع دارند.

سوال خود را مطرح کنید :


ارسال نظر