گزارش تصویری از همایش حامیان مردمی رئیسی در گرگان در پی فراخوان جبهه همنا و سایر تشکل های مردمی برای حضورحداکثری درهمایش حامیان رییسی

گزارش تصویری از همایش حامیان مردمی رئیسی در گرگان

صحرانیوز ؛ عصر امروز ( چهار شنبه مورخ ۱۹ / ۳ / ۱۴۰۰ ) به همت شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهین رئیسی و در پی فراخوان جبهه همنا و سایر تشکل های مردمی «همایش حامیان مردمی دکتر رئیسی»  برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح،  در گرگان برگزار شد.

در این این همایش که با حضور اقشار مختلف مردم  و سخنرانی آیت‌الله حسینی تولیت آستان مقدس شاه عبدالعظیم حسنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در گرگان برگزار شد. در ابتدای مراسم دکتر سیدعلی طاهری مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح مطالبی ایراد کردند.

در حاشیه این مراسم سرکار خانم آبشناس دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی (همنا ) در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ما, انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم توصیف نمود و ضمن درخواست از عموم مردم برای شرکت پرشور در پای صندوق های اخذ رای , حصرت آیت الله سید ابراهین رئیسی را  تنها گزینه ای دانست  که با معیارها و شاخص هایی که مقام معظم رهبری برای  رئیس جمهور بیان فرمودند بیشترین تطبیق را دارد.

رئیس ستاد مردمی همنا در استان گلستان افزود : رئیس جمهور در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خصوصیاتی همچون مردمی بودن، توان و قدرت مدیریت کشور، ایمان، عدالت‌خواهی و ضد فساد بودن، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و مهمتر اینکه  اعتقاد به جوانان را مورد توجه قرار دهد. که  آقای دکتر رئیسی همه این ویژگی ها را دارا می باشد. لذا مردم خوب ما باید به آینده امیدوار باشند و برای تحقق خواسته های خود هرچه با شکوه تر انشاء الله روز جمعه ۲۸ خرداد در انتخابات شرکت نمایند.