پیرمرد ۸۷ ساله گلستانی شیشه عمر کرونا را شکست پایان 15 روز جدال تن به تن با کرونا

پیرمرد ۸۷ ساله گلستانی شیشه عمر کرونا را شکست

حاج «سیدقربان حسینی» پیرمرد ۸۷ ساله گلستانی پس از ۱۵ روز جدال با کرونا توانست شیشه عمر این ویروس را بشکند و به زندگی سلامی دوباره کند.

پایان 15 روز جدال تن به تن با کرونا/ پیرمرد 87 ساله گلستانی شیشه عمر کرونا را شکست

به گزارش صحرانیوز ، حاج «سیدقربان حسینی» پیرمرد ۸۷ ساله گلستانی شیشه عمر «کووید۱۹» را شکست و پس از ۱۵ روز بستری از بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان ترخیص شد.

پیروزی این مرد ۸۷ ساله گلستانی در برابر ویروس کرونا حکایت از آن دارد که می‌توان با توکل بر خدا و تکیه بر امید به زندگی عادی برگشت، در این میان تلاش بی‌وقفه کادر درمان در نگهداری از بیماران کرونایی مثال‌زدنی و تحسین‌برانگیز است، فرشتگان زمینی که این روزها در سنگر خدمت کاری کارستان کردند و کارنامه‌ای بس درخشان از خودشان به یادگار گذاشتند.

خبرهای خوش بهبودیافتگان کرونایی در استان گلستان کم نیست، به طوریکه طی چند روز گذشته خبر ترخیص یک پیرمرد ۱۰۱ ساله گلستانی با بهبودی کامل از بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان رسانه‌ای شد تا نمایانگر این مهم باشد در اینجا بهبود یافتن همه بیماران برای کادر درمان مهم است و اهمیتِ جان؛ پیر و جوان ندارد، کسی برای تداوم حیات انسان، قدر و قیمت مشخص نمی‌کند.

حالا قهرمانان پیروز بر ویروس کرونا یک خواسته از مردم دارند که به سخنان و توصیه‌های پزشکان توجه ویژه داشته باشند و به پویش در خانه بمانیم بپیوندند تا هر چه زودتر از شر ویروس منحوس کووید ۱۹ رهایی پیدا کنیم.

در راستای بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ کارشناسان مبارزه با بیماری‌های ستاد مرکز بهداشت گرگان در روزهای تعطیل و غیرتعطیل فعالیت دارند و با هماهنگی بیمارستان‌های تحت پوشش نسبت به جمع آوری نمونه‌های ارسالی از واحدهای درمانی اقدام و نسبت به ثبت آنها در فرم‌های آماری مربوطه و پرتال وزارتخانه فعال هستند.

همچنین پیگیری بیماران مشکوک به کووید ۱۹ و خانواده‌های آنان در دستور کار کارشناسان است، استخراج و بررسی درصد غربالگری این بیماری در مناطق شهری و روستایی، ساماندهی و پشتیبانی نیروهای کمکی، بازدید و پایش از مراکز شبانه‌روزی از جمله فعالیت‌های این مجموعه است و جهاد همچنان تا شکست کامل کرونا در استان گلستان ادامه دارد.