پیام تبریک خانم دکتر آبشناس دبیر جبهه همنا استان گلستان به مناسبت انتخاب سید ابراهیم رئیسی  بعنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک خانم دکتر آبشناس دبیر جبهه همنا استان گلستان به مناسبت انتخاب سید ابراهیم رئیسی بعنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب

دبیر جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی ( همنا ) در استان گلستان  با صدور پیامی انتخاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش صحرا نیوز , در پیام خانم دکتر آبشناس آمده است:

مردم شریف استان گلستان
با سلام
پیروزی قاطعانه و مقتدرانه‌ای که با مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی رقم زدید، نشان از عمق بصیرت و ولایتمداری شما مردم صبور و همیشه در صحنه دارد. هزاران سلام و تحیت بر شما که به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مد ظله العالی، برای تحقق مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تلاش کردید. خداوند را شاکریم که توفیق مجاهدت در این مسیر عنایت فرمود و شادمانیم که به یاری حضرت حق تعالی نتیجه مطلوب نیز حاصل شد.
با عرض تبریک این پیروزی به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امام خامنه‌ای مد ظله العالی و مردم شریف ایران اسلامی، از آحاد مردم شریف گلستان که در طول این مدت برای تحقق فرمان رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مجاهدت کردند، سپاسگزاری می‌کنم.
انشالله آغاز به کار دولت جدید منشا خدمات شایسته برای مردم و انقلاب اسلامی خواهد بود. جبهه همنا استان گلستان به عنوان خادم مردم، در راه نیروسازی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد و با برخورداری از عضویت اقشار مختلف مردم و پشتیبانی جمع کثیری از نخبگان و فرهیختگان، بر خود فرض می‌داند که با تمام توان، در راه خدمت بی‌منت به مردم شریف گلستان با دولت جدید همکاری کند و انشاالله تمام هم و غم خود را در این راه صرف خواهد کرد.
ضمن تبریک مجدد این پیروزی بزرگ به مردم ولایت مدار، از آحاد مردم و همه گروه‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی دعوت می‌کنم به پویش حمایت از دولت منتخب و مردمی آیت الله دکتر رئیسی بپیوندند.
و العاقبه للمتّقین
قدسیه آب‌شناس
دبیر جبهه همنا استان گلستان