هواداراستراماچونی را می خواد, هیئت مدیره گزینه های داخلی روی میزشه

هواداراستراماچونی را می خواد, هیئت مدیره گزینه های داخلی روی میزشه

اکنون که صفوف هواداران استقلال بیش از پیش متحدتر شده و به هیچ چیزی جز برگرداندن استراماچونی مربی فراری داده شده استقلال رضایت نمی دهند باید منتظر بمانیم تا ببینیم تصمیمات هیئت مدیره که به شدت تحت فشار هستند و از طرفی زمان زیادی هم ندارند به کجا ختم می شود.

صحرانیوز ؛ بعد از بیانیه رسمی باشگاه استقلال پیرامون قطع همکاری با آندره آ استراماچونی هجمه گسترده ای از خبرها نقل محافل شد مبنی براین که فرهاد مجیدی جایگزین مرد ایتالیایی محبوب طرفداران خواهد شد. اما رسمی شدن این تصمیم با وجود نشست های متعدد هیات مدیره به سرانجامی نرسید تا این که ساعاتی قبل و هم زمان با بازی پرسپولیس با نساجی گزینه اول هدایت آبی ها از نشستن روی نیمکت استقلال انصراف داد.

فرهاد مجیدی که بسیاری از او به عنوان جانشین استراماچونی نام می بردند با اشاره به این نکته مهم که تنها خواست طرفداران و نه مذاکرات او با باشگاه باعث شده تا قید بازگشت به نیمکتی که در روزهای آخر فصل قبل از شفر تحویل گرفته بود را بزند. شماره ۷ محبوب سال های نه چندان دور با وجود این که همه اخبار از توافق او با باشگاه حکایت داشت با اشاره به اینکه تنها روزی به تیم برمی گردد که طرفداران راضی باشند یک بار دیگر این واقعیت را به رخ کشید که فشار هواداران این روزها حسابی سایه سنگینی روی تصمیم گیری ها انداخته است.

انصراف جدی ترین گزینه برای جانشینی استراماچونی توام شد با اقدامی مشابه از سوی دراگان اسکوچیچ دیگر نام مطرح شده در این روزها برای هدایت استقلال، جایی که مرد موفق نیمکت صنعت نفت هم با اشاره به این که آبی ها سرمربی دارند از آنها که مدام نام او را در میان گمانه زنی ها مطرح می کنند خواست دست از این شایعات بردارند چون او برنامه ای برای کوچ به تهران و هدایت استقلال در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم با وجود تمام دلخوری هایی که از برزیلی های ایران دارد، ندارد.

با انصراف هم زمان دو نام اصلی در گمانه زنی ها کلاف سردرگم این روزهای باشگاه استقلال پیچیده تر از هر زمان دیگری شد تا جایی که اعضای هیات مدیره بار دیگر با فشار حداکثری طرفداران برای باز کردن پروسه بازگرداندن دوباره استراماچونی روبرو شدند. یکی از این اعضا با اشاره به این که تا روز دوشنبه یعنی آخرین روز سال میلادی ۲۰۱۹ و یک روز قبل از آغاز دور جدید تمرینات قطعا تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد تنها به این موضوع اشاره کرد که ظرف ۷۲ ساعت آینده اتفاقات بسیار مهمی در این باشگاه پرحاشیه رقم خواهد خورد.

آن چه می توان در شرایط فعلی به آن اشاره کرد این که بار دیگر آندره آ استراماچونی به گزینه اول پیش روی مدیران استقلال تبدیل شده است، نامی که آنها تمایلی به مذاکره برای بازگشت او ندارند اما فشار طرفداران و هجمه به راه افتاده کاری کرده است که مسیر ورود دوباره برای او باز بماند. از همین رو باید منتظر ماند و دید دوشنبه شب هم زمان با جشن ورود به سال ۲۰۲۰ و اولین روز ژانویه بلیت بازگشت استراماچونی و دستیارانش به تهران OK می شود یا …