نمایش دستاوردهای کشاورزی هشت استان در گنبدکاووس

نمایش دستاوردهای کشاورزی هشت استان در گنبدکاووس

مسئول شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی اسپاد جم گلستان گفت: هشت استان کشور آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی خود را در دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی ، حفاظت از آب و خاک نهاده ها و صنعت دام طیور و آبزیان در گنبدکاووس به نمایش گذاشتند.

به گزارش صحرانیوز ، فرهاد کفایی پور ظهر امروز در افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی حفاظتی در محل انبار غله سابق گتبدکاووس اظهار کرد: این نمایشگاه در حوزه های تخصصی کشاورزی حفاظتی، حفاظت از آب و خاک ،نهاده ها و صنعت دام ،طیور و آبزیان برای دومین سال در گنبدکاووس برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب در محل نمایشگاه دائمی شهرستان واقع در انبار غله سابق پشت اداره گاز دهیر است.

مسئول شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی اسپاد جم گلستان با اشاره به حضور هشت استان از کشور در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه  ۳۵ غرفه از آخرین دستاوردهای کشاورزی نوین از استان های گلستان، تهران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، مازندران، اصفهان و آذربایجان غربی در معرض نمایش قرار دارد.

وی با بیان اینکه  رونق بخشیدن محصولات کشاورزی نیازمند مکانیزاسیون و روش های نوین در کشاورزی است گفت: در سال رونق تولید تلاش کردیم تا آخرین دستاوردها و روش های نوین کشاورزی را برای تولید بیشتر و با کیفیت در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

روش های نوین کشاورزی تاثیر مستقیم در بهره وری و تولید بیشتر دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: برای بهره وری و تولید بیشتر و صرفه جویی در زمان و منابع آبی باید از روش های نوین کشاورزی بهره جست.

غلامعلی نورا آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به کشاورزان در مراحل کاشت داشت و برداشت را لازم و ضروری دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه ها سبب می شود تا کشاورزان با آخرین دستاوردها و روش های نوین آشنا شده و برای تولید بیشتر و با کیفیت از این روش ها استفاده نمایند.

وی ادامه داد: مروجین ، متخصصان کشاورزی دام طیور و آبزیان برای افزایش بهره وری و آشنایی با آخرین دستاورد حوزه تخصصی کشاورزی می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.