موافقت وزیر راه با ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله در گلستان

موافقت وزیر راه با ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله در گلستان

وزیر راه و شهرسازی با ساخت جایگاه سوخت در فرودگاه کلاله واقع در شرق استان گلستان موافقت کرد.

به گزارش صحرانیوز ؛ فرماندار کلاله گفت با پیگیری دکتر آریانپور نماینده مردم شریف مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور انعقاد قرارداد با پیمانکار برای ساخت جایگاه سوخت فرودگاه این شهرستان را به رییس شرکت فرودگاه‌های کشور صادر کرد.

محمد ابراهیمی تودرواری امروز دوشنبه در حاشیه بازدید مدیرکل فرودگاه گلستان و پیمانکار اجرای طرح از محل احداث جایگاه سوخت فرودگاه این شهرستان، افزود که عملیات اجرایی این پروژه به‌زودی با مشارکت استانداری گلستان و شرکت نفت آغاز می‌شود.

وی، فرودگاه کلاله را ظرفیتی برای توسعه شرق گلستان دانست و اضافه کرد که با احداث جایگاه سوخت در این فرودگاه، پروازهای مسافری کلاله به تهران و زابل و نیز آموزش خلبانی در این مکان از سر گرفته خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان نیز در این بازدید بیان کرد: با راه اندازی جایگاه سوخت در فرودگاه کلاله می‌توان در بسیاری از حوادث طبیعی از قبیل آتش سوزی در سطح استان از این ظرفیت برای سوخت گیری بالگردها بهره‌مند شد.

علی متانت افزود: برای این فرودگاه ۲ جایگاه سوخت ۴۵ هزار لیتری در نظر گرفته شده که پس از طراحی نقشه‌ها و تایید سازمان‌های مربوطه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.