مدیران استقلال دروغ می‌گویند و مدرک جعلی منتشر کردند/ آنها نمی‌خواهند من برگردم استراماچونی:

مدیران استقلال دروغ می‌گویند و مدرک جعلی منتشر کردند/ آنها نمی‌خواهند من برگردم

آندره‌آ استراماچونی با انتشار پیامی به مدیران باشگاه استقلال حمله و آنها را دروغگو خطاب کرد و مدارک منتشر شده از سوی این باشگاه را جعلی خواند.

باشگاه استقلال شب گذشته (دوشنبه) شروط ۱۱ گانه جدید استراماچونی برای ادامه همکاری که از طریق ایمیل و با امضای اتور مازیلی، وکیل این سرمربی ایتالیایی به این باشگاه رسیده، را منتشر کرد.

مدیران استقلال دروغ می‌گویند و مدرک جعلی منتشر کردند/ آنها نمی‌خواهند من برگردم

به گزارش صحرانیوز به نقل از تسنیم، در شروط جدید برای ادامه همکاری درخواست‌های جدیدی مطرح شده از جمله اینکه استراماچونی خواهان دریافت ۴۷۰ هزار یورو به صورت یک‌جا شده است. سرمربی پیشین اینتر همچنین خواهان اختصاص ۹۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه برای جذب بازیکن شده و تأکید کرده که جذب بازیکن به صورت انحصاری از سوی خودش صورت بگیرد.

آندره‌آ استراماچونی اما با انتشار پیامی در بخش «استوری»، حساب کابری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: آنها (مدیران باشگاه) از همان روز اول مشکلاتی را برای ما به وجود آوردند. آنها در اولین بازی رسمی‌ام روی نیمکت استقلال من را بدون مترجم گذاشتند. هرگز دستمزد من را به طور مرتب پرداخت نکردند که این موضوع علیرغم تمامی هشدارهای مسئولان، مشکلات زیادی برای من با نهادهای ایتالیایی به وجود آورد.

سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه داده است: آنها به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند، هزینه اجاره بهای خانه من را تا ماه نوامبر پرداخت کرده بودند، این در حالی است که اعلام کرده بودند تمامی هزینه اجاره بهای خانه من را داده‌اند. هرگز مستنداتی را که در مورد تیم از آنها خواسته بودم را فراهم نکردند، آنها بازیکنی را که نمی‌خواستند به خارج از ایران فرستادند… و یک روز بعد او را بازگرداندند.

استراماچونی در این پیام آورده است: آنها از فدراسیون فوتبال ایران درخواست به تعویق انداختن بازی‌ تیم را نکردند، در حالی که ما این حق را داشتیم که به خاطر حضور بازیکنان‌مان در تیم ملی بازی‌مان را به تعویق بیندازیم، اما آنها بازی‌های ما زمانی به تعویق می‌انداختند که به سود رقبای ما بود و برای ما خوب نبود. وقتی که مجبور به ترک ایران شدم، آنها خوشحال شدند و جشن گرفتند. جلوی مردم گفتند که نمی‌خواستند ایران را ترک کنم و اطلاعی از این موضوع نداشتند، اما پنج ماه بودند که از این موضوغ مطلع بودند. سعی کردند بگویند که من به خاطر پیشنهاد دیگری ایران را ترک کردم که این حقیقت نداشت. سعی کردند بگویند که من به خاطر پول ایران را ترک کردم، اما این هم درست نبود.

وی اینگونه حرف‌هایش را ادامه می‌دهد: وقتی متوجه شدند که سیاستمداران واقعاً در تلاش برای بازگرداندن من به ایران هستند، خیلی عصبی و دستپاچه شدند. اعلام کردند که یکی از اعضای باشگاه (امیرحسین فتحی) استعفا کرده، اما آن شخص هنوز از هر ارتباطی که از سوی باشگاه با وکلای من صورت می‌گیرد، مطلع است. اعلام کردند که درخواست تهیه خانه دیگری کرده‌ام که این حقیقت ندارد. اعلام کردند که من درخواست پول بیشتری کرده‌ام که صحت ندارد. آنها با رفتار فریبکارانه خود باعث شدند وکیل من استعفا کند. هر کاری که توانستند کردند و خواهند کرد تا من به ایران بازنگردم و سعی می‌کنند شخصیت من را در نزد هواداران استقلال و کسانی که من را دوست دارند، خراب کنند، درست همان کاری که با همکارانم و برخی بازیکنان قدیمی تیم کردند.

استراماچونی در بخش پایانی آورده است: بارها از آنها خواستم نشست خبری با هم برگزار کنیم تا به مردم حقیقت را توضیح دهیم که آنها همیشه با این موضوع مخالفت کردند. حالا کسی به آنها نشان داده که راه قانونی برای پرداخت دستمزد من وجود دارد و از تمامی آن مشکلات گذشتم و آماده بازگشت به استقلال پیش بازیکنان سابقم و هوادارانم بودم که آنها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا اعتبار من و توافق حاصل شده را خراب کنند. آنها نمی‌خواهند من در استقلال باشم و نمی‌خواهند برگردم. نمی‌دانم که آیا من سرمربی خوبی هستم یا نه، اما قطعاً انسان صادقی هستم.