قرارگاه دشمن فعال است/ وحدت مسلمانان نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند فرمانده سپاه نینوا:

قرارگاه دشمن فعال است/ وحدت مسلمانان نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن کارش تمام نشده، قرارگاه دشمن همچنان فعال است و برای سال ۴۰۲ برنامه دارد، باید هوشیار باشیم، سطح نقشه‌های دشمن معلوم نیست.

به گزارش صحرانیوز ، سردار علی ملک شاهکوهی در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در گلستان با تبریک بعثت پیامبر اسلام (س) اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن؛ همه انسان‌ها در حال خسران و زیان هستند مگر کسانی که عمل صالح انجام دهند.

وی افزود: حفظ انقلاب اسلامی توصیه به حق و عمل صالح است و حضور بابصیرت و مثال زدنی مردم در ۲۲ بهمن اتفاق بزرگی بود و حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

فرمانده سپاه نینوا گفت: گلستان؛ ایران کوچک و نماد وحدت و رنگین کمان اقوام است.

سردار ملک شاهکوهی توضیح داد: علمای شیعه و اهل سنت و شیعه کمک بزرگی کردند و نگذاشتند که دشمن در اغتشاشات اخیر به نقشه‌های شوم خود برسد.

وی ادامه داد: دشمن کارش تمام نشده، قرارگاه دشمن همچنان فعال است و برای سال ۴۰۲ برنامه دارد، باید هوشیار باشیم، اشتباه نکنیم سطح و اندازه نقشه‌های دشمن معلوم نیست.

در این مراسم همچنین یاسر خرمی دبیر دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در گلستان اظهار کرد: طی یکسال گذشته ۷۸ مقاله از طریق فراخوان به دبیرخانه همایش ارسال شده است که ۵۵ مقاله تائید شد، ۱۶ مقاله سفارشی، ۱۱۰ چکیده مقاله دریافتی به دبیرخانه ارسال و ۹۶ چکیده مقاله تائید شد.

به گفته وی؛ ۱۹ پیش نشست تاکنون برگزار شده است ۲ جلد کتاب پژوهشی، یک جلد کتاب الکترونیکی، یک فصلنامه علمی و پژوهشی بصورت ویژه‌نامه تهیه شده است.

خرمی گفت: ۲۵ نویسنده در پنج کارگروه حضور دارند که در آنجا پنج مقاله برتر ارائه خواهد شد و پس از داوری در پایان اجلاس از نفرات برتر تجلیل می‌شود.