علامه مصباح یزدی عمر خود را در راه روشنگری و تبیین جایگاه ولایت صرف کرد حجت‌الاسلام جعفر رعایتی:

علامه مصباح یزدی عمر خود را در راه روشنگری و تبیین جایگاه ولایت صرف کرد

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: علامه مصباح یزدی تمام عمر خود را در راه روشنگری و تبیین جایگاه ولایت صرف کرد.

به گزارش صحرانیوز ، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی آیت‌الله مصباح یزدی در انبارالوم شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: از ابتدای خلقت آدم دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند و همیشه این دو جبهه در تقابل خودشان شیوه‌های مختلفی به‌کار گرفته‌اند اما جبهه باطل هیچ وقت دست از تخاصم برنداشته و همواره دنبال لطمه زدن به اسلام است.

وی افزود: علامه مصباح یزدی تمام عمر خود را در راه روشنگری و تبیین جایگاه ولایت صرف کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی علیه این جبهه حق آغاز شد و ترور شخصیت‌ها در دستور کار دشمنان و جبهه باطل قرار گرفت و به دنبال قرار گرفتن اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب بودند.

رعایتی گفت: به همین منظور از راهکار تفرقه استفاده کردند که ایجاد فتنه ۷۸ و ۸۸ از مصداق این روش دشمن است.

وی افزود: دشمنان اسلام وقتی در فروپاشی انقلاب به نتیجه نرسیدند به دنبال نابودی و تضعیف اسلام به ویژه جبهه مقاومت برآمدند که در همه آن‌ها با حضور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست روبه‌رو شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گفت: اگر علمای دین وجود نداشتند قاسم سلیمانی ها به وجود نمی‌آمدند. علمای تاثیرگذار افرادی هستند که آمر و عامل به معروف هستند و بتوانند به مردم بصیرت‌دهی کنند و کسی که تمام عمر خود را در راه بصیرت‌دهی و نشان دادن جایگاه ولایت فقیه گذاشت آیت‌الله مصباح یزدی بود.