ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در شهر انبارالوم افتتاح شد با حضور سرکار خانم آبشناس رئیس ستاد مردمی همنا در استان گلستان

ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در شهر انبارالوم افتتاح شد

با حضور سرکار خانم آبشناس دبیر جبهه همبسنگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان , ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر انبارالوم افتتاح شد.

به گزارش صحرانیوز، مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی( همنا ) جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور خانم آبشناس دبیر جبهه همنا در استان گلستان ، رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) و رئیس دفتر امام جمعه محترم شهر انبارالوم و جمعی از اقشار مختلف مردم در جنب مسجد جامع المهدی(عج) این شهر برگزار شد.

خانم دکتر آبشناس، رئیس ستاد مردمی همنا  آیت‌الله رئیسی در استان گلستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور مردم در این مراسم اظهار داشت : به حمایت از آیت‌الله رئیسی افتخار می‌کنیم و در انتخابات پیش‌رو همه با هم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.

وی  تصریح کرد: این ستاد دنبال حضور پر شور و حداکثری به همراه انتخاب آگاهانه مردم و حمایت قاطع از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خردادماه جاری است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم سرکار خانم آبشناس  با امام جمعه محترم شهر انبارالوم  حجت الاسلام دماوندی دیدار و گفتگو کرد و در ادامه از پروژه ساختمان در دست احداث حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهر نیز بازدید بعمل آوردند.