ساخت ۵۰۰۰ متر مربع در انبارالوم گلستان توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج

ساخت ۵۰۰۰ متر مربع در انبارالوم گلستان توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج

مراسم افتتاح ۷۰ واحد مسکونی به میزان ۵ هزار مترمربع ساخته شده توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در شهر انبار الوم آق‌قلا در استان گلستان برگزار کرد.

ساخت 5000 متر مربع در انبارالوم گلستان توسط موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج

به گزارش صحرانیوز ، در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مردم محلی برگزار شد مجتبی حبیب‌زاده مدیر عامل موسسه و سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و مسئولین محلی حضور داشتند.
مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در این مراسم با بیان اینکه موسسه مسکن و عمران اجتماعی پیمانکار نیست گفت: ما نیامده‌ایم تا کار پیمانکاری برای منافع انجام دهیم و خارج شویم.

مجتبی حبیب‌زاده اظهار کرد: برای تسریع این پروژه ۷۰ واحد مسکونی، مبلغ ۷ میلیارد تومان هزینه شده است که در مجموع ۵ هزار مترمربع در مدت ۱۰ ماه در شرایط خاص ساخته شده است که در نوع خودش شاید غیرقابل باور باشد.

وی تصریح کرد: اینکه ما در مدت ۱۰ ماه با ویژگی سریع، ارزان و بادوام این واحدها را ساخته‌ایم دلیلش همدلی مردم با موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج بوده که بزرگترین سرمایه برای ما محسوب می‌شود.
مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج گفت: این خاطرات خوب را ما به یادگار خواهیم داشت، در مقطعی که ۱۸ استان درگیر سیل شدند همه مردم دغدغه این را داشتند که چطور می‌شود این موضوع را سر و سامان داد، با تمام گرفتاری‌هایی که برای مردم پیش آمد مهمترین نکته‌ای که به مردم امید داد همدلی بین مسوولان دولتی، نیروهای مسلح و بسیج بود که باعث شد کارها با سرعت به پیش برود.

* فرمانده سپاه نینوا گلستان: خدمت‌رسانی در سیل سال گذشته الگو گرفته از دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمت‌رسانی در سیل سال گذشته الگو گرفته از دفاع مقدس بود،‌ گفت: پیشرفت و آبادانی امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار علی ملک شاهکوهی اظهار کرد: اقدامات جهادی که سال گذشته در سیل این شهرستان انجام شد الگو گرفته از مجاهدت‌های رزمندگان ما در دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم با توکل به خدا و با رمز وحدت کلمه بر مشکلات غلبه خواهیم کرد و قادریم روی پای خودمان بایستیم.

* پیشرفت و آبادانی امروز کشورمان را مدیون خون شهدایی هستیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: پیشرفت و آبادانی امروز کشورمان را مدیون خون شهدایی هستیم که مخلصانه در راه تعالیم اسلام ناب محمدی گام برداشتند.

ملک‌شاهکویی افزود: امروز در حال ساخت۷۰ پروژه عمرانی مسکونی  با همکاری بنیاد مسکن استان در آق‌قلا هستیم که امروز ۴۸ واحد مسکونی نوساز را افتتاح می‌کنیم و مابقی پروژه ها را تا ۲۲ بهمن تحویل مردم شریف این منطقه خواهیم داد.

گفتنی است که موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در زمینه محرومیت‌زدایی و در قالب عمران اجتماعی در سراسر کشور مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است.