زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه گفت: همه دست‌اندرکاران و مسوولان برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم کشور تلاش کنند.

به گزارش صحرانیوز ؛ حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی در گرگان اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی برای طراحی توطئه‌ها، نقشه ها و دسیسه‌ها علیه ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمن در تلاش برای دور کردن مردم از پای صندوق های رای است اما مردم هم باید با آگاهی و بصیرت و حضور حداکثری خود در انتخابات، زمینه‌سازان تحقق گام دوم انقلاب را انتخاب کنند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهادت ایشان سبب همگرایی مردم و پایان دادن به فضای سرد سیاسی و واگرایی نشات گرفته از حوادث آبان ماه شد.

وی به راز محبوبیت حاج قاسم و این که غربی‌ها از وی به عنوان باهوش‌ترین افسر جهان یاد می‌کنند اشاره و بیان داشت: خون سپهبد سلیمانی توانست در جهان اسلام حرکتی جدید ایجاد کند.

وی ادامه داد:شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می دانست و مبارزه و شجاعت و تمام دلاوری های او برای خداوند بود و به همین دلیل پس از شهادتش همه آحاد جامعه با هر نوع نگاه و نگرشی در فرقش اشک ریختند.

وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب روشن شدن بی‌پایان بودن دشمنی آمریکا با ایران شد و همان افراد و گروه‌هایی که پیام دوستی ترامپ را باور داشتند، پس از این حادثه از باور خود پشیمان گشتند.

ادیانی افزود: خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای سالیان سال انتقام‌گیری خواهد کرد و هدف‌گیری عین‌الاسد در روزهای نخستین، پس از شهادتش آغاز این انتقام‌ها بود.

در این مراسم تعدادی از قاریان به قرائت قرآن و برخی مداحان به نوحه خوانی و مرثیه سرایی در وصف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.