دستگاه وب کیوسک جهت خرید بلیط اتوبوس در پایانه مسافربری گرگان راه اندازی شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

دستگاه وب کیوسک جهت خرید بلیط اتوبوس در پایانه مسافربری گرگان راه اندازی شد

مهدی میقانی: دستگاه های وب کیوسک باعث حذف دلال ها و سهولت در خرید بلیط اتوبوس برای شهروندان می شود

به گزارش صحرانیوز ؛ظهرامروز مهندس مهدی میقانی مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده ای استان گلستان در نشستی خبری به مناسبت هفته حمل نقل،رانندگان وراهداری،اظهار کرد:یکی از مواردی که ما در سازمان پیگیر آن هستیم سهولت در بحث حمل ونقل برای مردم است.

وی با بیان اینکه الکترونیکی کردن کارها باعث شفاف سازی و سهولت در کار ها خواهد شد،تصریح کرد:سامانه فروش برخط بلیط اتوبوس در گلستان راه اندازی شده است وبه همین منطور (وب کیوسک) هایی جهت خرید بلیط به صورت مستقیم توسط خود شهروندان، در پایانه مسافربری گرگان راه اندازی شده است.

وی در همین خصوص ادامه داد:برنامه ما این است که این وب کیسوک ها  در نقاط پر رفت آمد شهر  وبرخی مکان های شلوغ نظیر دانشگاه ها نصب شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به خسارت‌های ۲۴۵ میلیارد تومانی سیل  به راه ها وجاده های استان،اظهار کرد:به منظور بازسازی راه ها ۱۱۰ میلیارد تومان جهت بازسازی به استان اختصاص پیداه کرده بود که تاکنون ۹۰ میلیارد تومان از این اعتبارات در قالب اسناد خزانه دو ساله به استان اختصاص یافت.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۱۲۸ مدرسه در حاشیه راه‌های اصلی استان گفت: از این تعداد یک مدرسه جابه جا شده و اقدامات لازم برای آشکارسازی، نصب تابلو و علایم و غیره در محدوده ۳۵ مدرسه در حال انجام است.