خدمات سپاه از بلندگوی روابط عمومی قوی شنیده می‌شود فرمانده سپاه نینوا:

خدمات سپاه از بلندگوی روابط عمومی قوی شنیده می‌شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه عملکرد سپاه در گروی اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی است، گفت: خدمات سپاه و بسیج از بلندگوی روابط عمومی قوی شنیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی صحرانیوز ؛ سردار علی‌ ملک‌شاهکوهی صبح امروز در آئین گرامیداشت روز روابط‌عمومی‌ها در سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: در سفرهای مقامات سپاه به استان موضوع مرکز آفرینش‌ها مورد تاکید قرار گرفت تلاش کردیم این مرکز ساماندهی شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم عملکرد سپاه را به نمایش بگذاریم راهی جز توجه به روابط‌ عمومی نداریم.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: ما باید در بسیج سازندگی یک روابط عمومی مستقل داشته باشیم و نقش بنیاد تعاون بسیج و اقداماتی که در اشتغالزایی، عفاف و حجاب و هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری دارد از نکات دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نقش بنیاد تعاون سپاه در گلستان در توسعه استان باید تبیین شود و قرارگاه خاتم یکی دیگر از موضوعات که باید خدمات آن را به جامعه اطلاع‌رسانی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: توجه به برنامه‌های پایگاه‌های بسیج از دیگر نکاتی است که باید به آن اهتمام شود، خوراک و اطلاعات روابط عمومی برنامه‌هایی است که در سپاه نینوا انجام می‌شود و این خدمات جای قدردانی دارد.

ملک‌شاهکوهی افزود: ۴۳ هزار و ۷۸۹ پروژه عمرانی و غیرعمرانی توسط بسیج سازندگی در گلستان اجرا شده است، بهسازی و مرمت و بازسازی مسکن محرومان ایجاد کتابخانه، کانال آبرسان، مرمت پل روستایی، محوطه‌سازی و بهسازی معابر، برق‌رسانی و زیرساخت‌ها، ایجاد اشتغال و تسهیلات اشتعالزایی، مجموعه کارآفرینی، کارگاه پرورش قارچ، گلخانه و غیره این پروژه‌ها اجرا شده است.

وی ابراز کرد: در عرصه تعلیم و تربیت، توجه به محرومیت‌زدایی، توجه به سبد لوازم التحریر دانش‌آموزان، در بخش امنیت غذایی با احداث منابع آبی، سیل‌بند و غیره، لایروبی کانال‌های کشاورزی و انتقال آب و مرمت و احداث قنات و چاه و سیستم‌های آبیاری از دیگر موضوعاتی است که در بسیج سازندگی شاهد آن هستیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: ۷۰۷ پروژه عمرانی در عرصه فرهنگی مثل بازسازی و مرمت مساجد، دارالقرآن، اماکن بقاع متبرکه، پایگاه بسیج و غیره را توسط بسیج سازندگی سپاه شاهد بودیم.