حضور بنیاد مستضعفان در بورس نشانه مردمی بودن و شفاف بودن ماست / رقیب دولت و بخش خصوصی نیستیم فتاح در آیین آفتتاح پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان

حضور بنیاد مستضعفان در بورس نشانه مردمی بودن و شفاف بودن ماست / رقیب دولت و بخش خصوصی نیستیم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت : ۳۵ شرکت ما در بورس فعال است و تعدادی دیگر از شرکت های ما نیز در آستانه ورود به بورس هستند و این نشان می دهد که بنیاد به سمت مردمی تر شدن و شفاف تر شدن قدم بر می دارد .

به گزارش صحرانیوز ؛ پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان ظهر امروز پنجشنبه ۹ بهمن ماه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ، اظهار کرد : در سیل گلستان تمام سیمان مورد نیاز سیل زدگان را بنیاد مستضعفان تامین کرد و بیمارستان بسیار خوبی در شهرستان مراوه تپه استان گلستان افتتاح می شود.

فتاح افزود : ۳۵ شرکت ما در بورس فعال است و تعدادی دیگر از شرکت های ما نیز در آستانه ورود به بورس هستند و این نشان می دهد که بنیاد به سمت مردمی تر شدن و شفاف تر شدن قدم بر می دارد .

وی اشاره کرد : در راستای شفاف سازی ما تمام مالیات ها را می دهیم و زیرمجموعه های ما جزو مودیان خوش حساب هستند و هر سال هم تسویه حساب مالی می گیریم .

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد : بریز و بپاش ها و مصرف های غیر متعارف در بنیاد مستضعفان نداریم چون نام مستضعفان روی این بنیاد است و مکتب امام و رهبری را باید در این سازمان ترویج کنیم .

نظارت پذیر هستیم

فتاح با بیان اینکه ما نظارت پذیر هستیم ، یادآور شد : تمامی شرکت های ما توسط بهترین موسسات حسابرسی می شوند ، ما درب های نظارت را به روی سازمان بازرسی کل کشور و مجلس باز کردیم و حراست ما فعال است و معتقدیم همه زیر مجموعه ما باید نظارت بشوند .

وی ادامه داد : قرار نیست ما جای دولت را بگیریم ، دولت جای خود را دارد ، همچنین ما رقیب بخش خصوصی نیستیم و هر جا احساس کنیم بخش خصوصی به میدان آمده ما کنار می کشیم .

۱۰۰ هزار فقره اسناد ششدانک به مردم واگذار شد

این مقام مسئول تاکید کرد : گروههای جهادی ما بسیار فعالند و چندین هزار گروه نیز به بنیاد علوی وصل شده اند ، رژیم غاصب پهلوی بسیاری از اراضی مردم را غصب کرده بود اما این اراضی با اذن رهبری به مردم واگذار شده و ۱۰۰ فقره اسناد ملکی شش دانگ در بنیاد علوی به مردم واگذار شده است .

فتاح با تشکر از قوه قضاییه گفت : این قوه با تشکیل شعبه ویژه و رسیدگی به پرونده ها در اقدامات بنیاد تسریع ایجاد کرده و ما در پرونده هایی که محکوم شدیم تابع بودیم اما در گرفتن حق بنیاد که متعلق به مستضعفان است ، جدی هستیم .

انعکاس اخبار بنیاد مستضعفان تقویت شود

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد : همکاری ما با صدا و سیما خوب است ، بایستی تمام اقدامات بنیاد در معرض دید مردم قرار گرفته شود ، البته معتقدم که بنیاد در این زمینه ضعف دارد و بایستی خود در زمینه همکاری با صدا وسیما ، خبرگزاری ها ، سایتهای خبری و فضای مجازی تقویت کند .

فتاح با اتقاد شدید از ترامپ گفت : رئیس جمهور خبیث آمریکا ماه گذشته ، ما و هکاران بنیاد را برای سومین بار تحریم کرد ، این برای اینست که ما به داد مردم رسیده ایم و افتخار ما اینست که توسط قاتل شهید سلیمانی تحریم شده ایم .