ثبت‌نام نخستین داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با شروع ثبت نام از داوطلبان مجلس در گلستان :

ثبت‌نام نخستین داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا

«صاحب حجتی» و «محمود ربیعی» نخستین داوطلبان شرکت در رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در فرمانداری گرگان ثبت نام خود را انجام دادند.

ثبت‌نام نخستین داوطلبان مجلس در حوزه انتخابیه گرگان

به گزارش صحرانیوز ، «صاحب حجتی» و «محمود ربیعی» نخستین داوطلبان شرکت در رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در فرمانداری گرگان ثبت نام خود را انجام دادند.

«صاحب حجتی» از چهره‌های اصولگرا و فعال سیاسی در استان گلستان است که امروز برای ثبت نام همراه مادرش به فرمانداری گرگان رفت و معتقد است همراهی مادرش و رعای خیر وی به طور قطع عاقبت بخیری را برایش به همراه خواهد داشت.

«محمود ربیعی» نیز یکی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب  استان گلستان است که تا خردادماه سال گذشته و در زمان استانداری «سیدمناف هاشمی» به عنوان معاون استاندار گلستان فعالیت می‌کرد و در همین دوره نیز برکنار شد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

داوطلبان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای ثبت نام به فرمانداری‌های حوزه اصلی یعنی فرمانداری گرگان، کردکوی، علی‌آبادکتول، مینودشت، گنبدکاووس و رامیان مراجعه و ثبت‌نام و تشکیل پرونده خود را انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان پیش از این اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود در استان گلستان همانند انتخابات مجلس دوره قبل ۳۰۰ داوطلب برای ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

عبدالرضا چراغعلی بیان کرد: استعلام افراد داوطلب نیز از امروز پس از تکمیل شدن پرونده آغاز خواهد شد و تلاش ما بر این است در کمترین زمان ممکن نتیجه لازم نیز جمع‌بندی و فرآیند تکمیل پرونده افراد با سرعت انجام شود.

وی متذکر شد: تقاضای ما این است افرادی که خودشان مطلع هستند ممکن است در فرآیند استعلام به دلیل سوابق قضایی یا مباحث دیگر پاسخ مثبت را دریافت نکنند از ثبت نام خودداری کرده تا فرآیند ثبت‌نام و تشکیل پرونده افراد واجد شرایط با سرعت بیشتری شکل بگیرد.