تلاش ارتش برای حفظ سلامت مردم و ارتقای توان دفاعی/تشکر و قدردانی از پزشکان، پرستاران و کارکنان در اقصی نقاط کشور سرلشکر موسوی اعلام کرد:

تلاش ارتش برای حفظ سلامت مردم و ارتقای توان دفاعی/تشکر و قدردانی از پزشکان، پرستاران و کارکنان در اقصی نقاط کشور

بخش بهداشت و درمان ارتش در این عرصه کارزار نیز با حضور به موقع و به‌کارگیری ظرفیت و توان خود جوهره واقعی‌اش را در راستای شعار «ارتش فدای ملت» به خوبی نشان داده است.

به گزارش صحرانیوز ، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش همزمان با خدمت به مردم و یاری دولت به تقویت امنیت مرز‌ها و حفظ و ارتقای توان دفاعی خود نیز توجه داشته و دارد.

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز گذشته با حضور در قرارگاه پدافند زیستی ارتش و در دیدار با فرماندهان این قرارگاه و رؤسای ادارات بهداشت و درمان ارتش و نیرو‌های تابعه ضمن قدردانی، عنوان داشت: امروز، جامعه بهداشتی و درمانی کشور شایستگی‌های خود را در حفظ سلامت مردم به خوبی نشان داده، به نحوی که مجاهدت مجاهدان نظام سلامت در تاریخ کشور ماندگار و افتخارآفرین خواهد ماند. موسوی افزود: آنچه امروز ملت بزرگوار ایران به خوبی نظاره‌گر آن هستند، تلفیق علم، تخصص، تعهد پزشکی و فداکاری و سربازی به صورت توأمان توسط بخش بهداشت و درمان ارتش برای کمک به مردم در عرصه مبارزه با کرونا است. وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با خدمت به مردم و یاری دولت به تقویت امنیت مرز‌ها نیز توجه کافی داشته و علاوه بر تلاش در حفظ سلامت مردم، به امنیت کشور و حفظ و ارتقای توان دفاعی خود نیز توجه لازم را مبذول داشته و می‌دارد.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان لحظات اولیه شیوع این ویروس، برنامه‌ها و اقدامات مناسبی را در حوزه‌های عملیاتی و آموزشی در راستای بهبود سلامت مردم پیش‌بینی و اقدامات لازم را به عمل آورد. بخش بهداشت و درمان ارتش در این عرصه کارزار نیز با حضور به موقع و به‌کارگیری ظرفیت و توان خود جوهره واقعی‌اش را در راستای شعار «ارتش فدای ملت» به خوبی نشان داده است.

موسوی در ادامه تصریح کرد: امروز، سپیدپوشان بخش بهداشت و درمان ارتش همان‌گونه که تاکنون در خط مقدم تمامی حضور‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران‌های دفاع مقدس، دفاع از حرم و اقدامات بازدارندگی، سربلندی و موفقیت در بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل و … بوده‌اند، این بار نیز در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته و با خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی در قالب طرح‌های مردم یاری علاوه بر حفظ سلامت، امنیت و توان رزم؛ افتخار دیگری را نصیب ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران کرده و جلوه دیگری از رحماء بینهم را به نمایش گذاشته‌اند.

فرمانده کل ارتش سرعت عمل در حاضر شدن و بُروز روحیه‌های ستودنی کادر بهداشت و درمان ارتش را نیز بسیار مهم دانست و گفت: البته بنده اعتقاد داشتم بهداشت و درمان ارتش دارای توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای است که متناسب با توان و ظرفیت‌هایش باید بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد، اما اینکه در یک شرایط تلخ، شیرینی ارائه این توان را بچشیم از زیبایی‌های روزگار است.

موسوی همچنین گفت: در این شرایط که کشور و ملت ما در مبارزه همه‌جانبه و فراگیر با این بیماری و ویروس هستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به گسترش ویروس کرونا و پروسه بیماری در تمامی جغرافیای کشور، به‌عنوان یک تکلیف شرعی بر خود واجب دانسته علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خویش؛ با استفاده از همه امکانات بالفعل و بالقوه خود و خدمت‌رسانی به ملت بزرگوار ایران؛ عشق و ارادت خود به ملت غیور و صبور ایران اسلامی را به منصه ظهور برساند و مجاهدتی دیگر از سربازان وطن در بخش بهداشت و درمان را بر صفحات پرافتخار این نظام، نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.

وی افزود: از همه عزیزان بخش‌های مختلف بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران از پزشکان و پرستاران تا دیگر کارکنان این بخش در اقصی نقاط کشور که با ایثار و ازخودگذشتگی علاوه بر ارتقای سطح بهداشت و درمان در سطح یکان‌های مختلف ارتش، به صورت مستقیم در بیمارستان‌های ارتش که پذیرای بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستند، خدمت‌رسانی می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم و به همه شما خدا قوت می‌گویم و از خداوند بزرگ می‌خواهم که در عرصه مبارزه با کرونا موفق و سربلند بوده و بار دیگر با روحیه جهادی عزت و فداکاری سربازان وطن در ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران را با خدمت به ملت به نمایش بگذارید.