تعداد فوتی‌های کرونا در گلستان به ۱۵۶ نفر رسید

تعداد فوتی‌های کرونا در گلستان به ۱۵۶ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون آزمایش کرونای ۴۶۰ نفر در استان گلستان مثبت شده که از این تعداد ۱۵۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش صحرانیوز ، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا در استان اظهارداشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۶۹ نفر با علائم حاد تنفسی، مشکوک یا مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی گفت: در این مدت ۳ هزار و ۸۹۶ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: در حال حاضر ۵۵۲ نفر با علایم کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و این تعداد نسبت به روز گذشته بیش از ۳۰ نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به جان باختن ۱۵۶ نفر در اثر بیماری کرونا افزود: تاکنون آزمایش کرونای ۴۶۰ نفر در استان گلستان مثبت شده که از این تعداد ۱۵۶ نفر جان خود را از دست دادند.

فاضل با بیان اینکه جواب آزمایش یک‌هزار و ۸۹ مورد مشکوک به کرونا در استان اعلام شده است، گفت: از این تعداد نتیجه آزمایش ۴۶۰ مورد مثبت و ۶۲۹ مورد منفی بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری از دهم فروردین ماه در استان اظهارداشت: مردم الزامات قرنطینه خانگی را رعایت کرده و از مسافرت و حضور در تجمعات و مهمانی‌ها خودداری کنند.