تجلیل از ۴۷ زوج عضو سازمان جوانان همزمان با هفته ازدواج در گلستان+ تصاویر

تجلیل از ۴۷ زوج عضو سازمان جوانان همزمان با هفته ازدواج در گلستان+ تصاویر

از ۴۷ زوج عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، همزمان با هفته ازدواج در استان گلستان تحلیل شد.

به گزارش صحرانیوز ، حجت الاسلام مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان در مراسم تجلیل از ۴۷ زوج عضو سازمان جوانان که همزمان با هفته ازدواج در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد؛ گفت: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: زندگی ارزشمند و با سعادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج های جوان باشد.

فرهاد میقانی، سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان نیز اظهار داشت: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

وی افزود: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت های عام المنفعه و برنامه های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ کس پوشیده نیست و هلال احمر به واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود ‌می بالد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از ۸ زوج سازمان جوانان به نمایندگی از ۴۷ زوج گلستانی با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرپرست معاون امور جوانان تجلیل شد.