تجلیل از ۱۴۰ برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری «قلب شهر»

تجلیل از ۱۴۰ برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی هنری «قلب شهر»

در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری ستاد‌های برگزاری نماز جمعه کشور از ۱۴۰ برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی صحرانیوز ، در اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری ستاد‌های برگزاری نماز جمعه کشور که با حضور نمایندگان ۹۰۰ ستاد مردمی نماز جمعه کشور و با شعار معنویت، امید، نوآوری برگزار شد، از ۱۴۰ برگزیده تجلیل شد.

صابر طالبی دبیر جشنواره قلب شهر درباره فرایند انتخاب برگزیدگان گفت: این جشنواره با هدف معرفی فعالان برپایی نماز جمعه و معرفی آنان بعنوان نمونه‌های موفق اجرا شد.

طالبی از این جشنواره بنام یک ستاد مومنانه نام برد و افزود: دیدن نماز‌های جمعه از شهر‌های دور و نزدیک توسط تیم داوری این جشنواره، ما را به ۱۴۰ تجربه و الگوی موفق رساند و پیش بینی می‌شود در دوره‌های بعدی این الگو‌ها به ۴۵۰ عدد هم برسد.

وی با اشاره به محور‌های برگزاری جشنواره ادامه داد: ۱۲ محور در جشنواره پیش بینی شد که ده محور در خصوص میزبانی ستاد‌ها از مردم و دو محور هم به امام عصر اختصاص داشت.

دبیرجشنواره قلب شهر با اشاره به ارسال تجربه‌های ناب از میزبانی مردم از نمازگزاران جمعه به دبیرخانه گفت: میزبانی مردم در شهرها، تجربه‌های جالبی را به نمایش گذاشت و همین موضوع ارزیابی را برای داوران سخت کرده بود.

طالبی برگزیدگان را پرچمداران ستاد‌های اقامه نماز معرفی کرد و افزود: ۱۴۰ ستاد را به عنوان پرچمدار این جشنواره، به عنوان نمونه‌های موفق به ستاد‌های استان‌های دیگر معرفی کرده ایم که ماموریت دارند این نمونه‌های ابتکاری را در جای جای کشور محقق کنند.

در پایان با قرائت اختتامیه جشنواره، از ۱۴۰ برگزیده نخستین دوره جشنواره قلب شهر تجلیل شد.