تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گلستان/ افتتاح نمایشگاه اقتدار ۴۰ گلستان + تصاویر

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گلستان/ افتتاح نمایشگاه اقتدار ۴۰ گلستان + تصاویر

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان و در مراسمی با حضور استاندار گلستان، نمایشگاه «اقتدار ۴۰» دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان افتتاح شد.

پیغام فتح| تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گلستان/ افتتاح نمایشگاه اقتدار 40 گلستان + تصاویر

به گزارش صحرانیوز ، آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان گلستان امروز با حضور استاندار، فرمانده سپاه نینوا، فرماندار و دیگر مسوولان استانی و با حضور خانواده‌های محترم شهدای دفاع مقدس در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس نیز افتتاح و بعد از آن مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده برای حضار پخش شد.

این نمایشگاه با رویکرد تبیین دستاوردهای ۴۰ سال بالندگی، عزت و اقتدار در هفته دفاع مقدس راه‌اندازی شده است برنامه‌های هفته دفاع مقدس با پیام محوری «ما قوی هستیم» برای مردم اجرا و تبیین می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با حضور مسوولان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر افتتاح شد، این نمایشگاه برای بازدید عموم باز است و مردم می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر همچنین ۱۷ الی ۲۰ از آن دیدن کنند، محتوای این نمایشگاه تبیین نقش استان گلستان در دفاع مقدس است.

* رونمایی از کتاب «هفت خوان» که شامل خاطرات جانباز و آزاده دفاع مقدس «علی‌اکبر فندرسکی» از دوران اسارت است

هادی حق‌شناس استاندار گلستان، سردار علی ملک‌شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن بازدید از این نمایشگاه، از کتاب «هفت خوان» که شامل خاطرات جانباز و آزاده دفاع مقدس «علی‌اکبر فندرسکی» از دوران اسارت است، رونمایی کرد.

 بیش از ۳۰ هزار رزمنده، ۱۳ هزار جانباز و ۱۷۸ آزاده و بیش از ۵۰۰ زن ایثارگر در استان گلستان وجود دارد.

صبح امروز نیز ۱۶ هزار نفز از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان گلستان همزمان با سراسر کشور در ارتباط تصویری مستقیم با مقام معظم رهبری تجلیل شدند این برنامه در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.