بی داد بی آبی در روستای انبارتپه آق قلا مردم انبارتپه را دریابید

بی داد بی آبی در روستای انبارتپه آق قلا

روستای انبارتپه شهرستان آق قلا در فصل گرما و در شرایط سخت کرونایی با بحران آب مواجه است به طوری که به مدت یک ماه مشکل آب در روستا بی داد می کند و این مشکل همچنان ادامه دارد.

به گزارش صحرانیوز، روستای انبارتپه شهرستان آق قلا در فصل گرما و در شرایط سخت کرونایی با بحران آب مواجه است به طوری که به مدت یک ماه مشکل آب در روستا بی داد می کند و این مشکل همچنان ادامه دارد.

طبق پیگیری حضوری و تلفنی با معاون عمرانی فرمانداراری شهرستان آق قلا، تماس با بخشدار مرکزی و دهیاری این روستا، هنوز این مشکل بی آبی حل نشده و بحران آب در این روستا پا برجاست.

در حال حاضر مردم روستا از آب کشاورزی برای خوردن استفاده می کنند و با وجود پیگیری مستمر با شهرستان و استان هنوز مشکل آب برطرف نشده است.

با وجود این وضعیت، مردم این روستا چگونه می توانند ویروس کرونا را شکست دهند؟ وقتی آبی برای استحمام و شستن دستان نباشه این بیماری بیشتر خواهد شد و با توجه به این که در این روستا بیمار کرونایی وجود دارد، چه کسی باید به فکر این مردم باشد.

بدن بچه های کوچک در این روستا به دلیل عدم استحمام زخم شده و برخی از مردم نیز به وسیله آب رودخانه ستحمام می کنند. آیا با این مشکل بی آبی مردم می توانند با این ویروس مقابله کنند؟

حال انتظار است مسئولین، عملیاتی‌تر به موضوع ورود کرده تا مشکل قطعی آب‌شرب روستای انبارتپه شهرستان آق قلا برطرف شود.