به دنبال کاهش ۳۰ درصدی میزان ابتلای کرونا هستیم فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

به دنبال کاهش ۳۰ درصدی میزان ابتلای کرونا هستیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هماهنگی‌های خوبی بین نهاد‌ها و دستگاه‌های استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی صورت گرفته و براساس برنامه‌ریزی به دنبال این هستیم که در ماه اول اجرا، میزان ابتلا را تا ۳۰ درصد کاهش دهیم.

به دنبال کاهش 30 درصدی میزان ابتلای کرونا هستیم/ گلستانی مشکوک به علایم کرونا با سامانه 4030 تماس بگیرند

به گزارش صحرانیوز ، سردار علی ملک‌شاهکویی امشب در گفت و گوی ویژه خبری تبیین «طرح شهید سلیمانی» در صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی که مزین به نام نامی سیدالشهدای مقاومت است، کنترل، مدیریت جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال است.

وی افزود: کاهش بستری، کاهش مرگ و میر، پوشش حمایتی از اقشاری که در خطر این ویروس هستند، کم کردن حجم کار کادر درمان و تعیین و اعلام محدودیت‌های هوشمند از دیگر اهداف این طرح است.

سردار ملک‌شاهکویی تصریح کرد: این طرح ۶ ماهه است اما مبارزه با ویروس تا پایان کار ادامه دارد و پشتیبانی از کادر درمان را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم.

* بسیجیان آموزش‌دیده ما در «سامانه ۴۰۳۰» راهنمایی‌های اولیه را برای قرنطینه به فرد خواهند کرد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هماهنگی‌های خوبی بین نهاد‌ها و دستگاه‌های استان صورت گرفته و براساس برنامه‌ریزی به دنبال این هستیم که در ماه اول اجرا، میزان ابتلا را تا ۳۰ درصد کاهش دهیم.

وی افزود: در بخشی از طرح اگر کسی علائمی از بیماری داشت می‌تواند با سامانه ۴۰۳۰  تماس بگیرد و بسیجیان آموزش‌دیده ما راهنمایی‌های اولیه را برای قرنطینه به فرد خواهند کرد.

تشکیل ۱۸۵۴ تیم و مشارکت ۳ هزار و ۴۴۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی 

سردار ملک شاهکویی با بیان اینکه سه تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی طرح را اجرا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که طرح رسما شروع شده علاوه بر اجرای اهداف، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی را به افرادی که آسیب‌دیده بودند توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی مناطق استان را به ۱۲۸۲ بلوک تقسیم کرده‌ایم و تاکنون یک‌هزار و ۸۵۴ تیم برای اجرای طرح تشکیل شده و ۳ هزار و ۴۴۰ نفر مستقیما طرح را جلو می‌برند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به مردم توصیه می‌کنیم اگر احساس کردند علائم جزئی از بیماری داشتند حتما با سامانه ما (۴۰۳۰) تماس بگیرند و تا اطمینان از نتیجه تست کرونا از منزل خارج نشوند.

* توزیع ۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان در طول «طرح شهید سلیمانی»

سردار ملک‌شاهکویی ادامه داد: ما از ابتدای سال تا امروز ۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرده‌ایم و این اقدام خداپسندانه در طول «طرح شهید سلیمانی» هم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مردم ما در ایجاد جلوه های ایثار و جهاد خوش درخشیدند و ما از زحمات همه کادر درمان و بسیجیان در مبارزه با این بیماری تقدیر و تشکر می‌کنیم.