برد شیرین سرخابی ها مقابل حریفان/استقلال صدر جدول را پس گرفت

برد شیرین سرخابی ها مقابل حریفان/استقلال صدر جدول را پس گرفت

بازهم استقلال در تبریز با یک برد پر گل به تهران بازگشت و نکته تکراری این بازی، گلزنی شیخ با پاس قایدی بود.

به گزارش صحرانیوز ، حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بین استقلال و تراکتور، با برتری پرگل آبی پوشان به پایان رسید و تیم محمود فکری موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم قدرتمند تراکتور عبور کرده و دوباره به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

در این دیدار که استقلال از ابتدا با هر سه مهاجم خودش روانه میدان شد. شیخ دیاباته در کنار ارسلان مطهری و مهدی قایدی برای آبی پوشان به میدان رفت و اتفاقا فکری از این کارش  نتیجه هم گرفت.

در این دیدار پرگل شیخ دیاباته ۲ گل و قائدی یک گل برای استقلال به ثمر رساندند تا در نهایت در مقابل بک گل تراکتور , نتیجه سه بر یک به سود استقلال خاتمه یابد.

و اما در ورزشگاه آزادی تهران , پرسپولیس پس از چهار مساوی پیاپی در لیگ برتر مقابل نساجی، ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال، امروز در شرایطی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت که تنها کسب پیروزی می‌توانست گره‌گشای کار آنها برای رسیدن به آرامش و اضافه شدن به جمع مدعیان باشد و شاگردان یحیی گل‌محمدی به خوبی توانستند از پس این بازی دشوار و درگیرانه مقابل تیم سختکوش نکونام بربیایند و با گل‌های مهدی عبدی و احمد نوراللهی در مقابل پنالتی بحث‌برانگیز شیمبا به برتری برسند. پرسپولیس با این برد به آرامش و لیگ برتر بازگشت و با صعود چهار پله‌ای به رده چهارم جدول رسید. ضمن اینکه سرخ‌ها می‌توانند با برد در دو بازی عقب افتاده دوباره خود را در قامت یک مدعی نشان دهند.