بحران آب در گلستان جدی است/ لزوم حمایت از سرمایه های اجتماعی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

بحران آب در گلستان جدی است/ لزوم حمایت از سرمایه های اجتماعی

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آب شرب در استان گفت: اگر مسأله کمبود آب هم اکنون پیگیری نشود در آینده نه چندان دور با بحران روبرو خواهیم شد.

به گزارش صحرانیوز ، رمضانعلی سنگدوینی بعدازظهر پنج شنبه در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: برای رشد و توسعه استان نیازمند برنامه مدون و جامع بوده تا محرومیت ها به تدریج برطرف شود.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال بعد در مجلس، افزود: بهتر است قبل از بسته شدن لایحه بودجه جلسه ای با حضور استاندار و مجمع نمایندگان شکل گرفته و در ان راه های افزایش اعتبارات بررسی شود.

سنگدوینی بیان کرد: راه نجات استان از محرومیت ها، جذب سرمایه گذار بوده و باید در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها از بخش خصوصی حمایت کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها هم می توانند در رفع مشکلات پای کار آمده و با تسهیل کردن شرایط پردخت وام ها از سرمایه گذاران و مردم حمایت کنند.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی توضیح داد: مردم امروز شرایط سختی را سپری می کنند و باید سرمایه اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مسئولان برای حل مشکلات سریع تر چاره اندیشی کنند.

سنگدوینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل آب شرب در گلستان، ادامه داد: اگر مسأله کمبود آب هم اکنون پیگیری نشود در آینده نه چندان دور با بحران روبرو خواهیم بود.