با همه‌ی گروه‌های انقلابی تعامل خواهیم کرد / نامزدهای شورای شهر گرگان مورد حمایت شورای ائتلاف به ۲۰ نفر رسیدند رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان :

با همه‌ی گروه‌های انقلابی تعامل خواهیم کرد / نامزدهای شورای شهر گرگان مورد حمایت شورای ائتلاف به ۲۰ نفر رسیدند

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر طاهری گفت: در مجموع بعد از فراخوان ، مصاحبه و امضاء میثاق‌نامه ۲۰ نفر در حال حاضر گزینه‌ی شورای ائتلاف برای شورای اسلامی شهر گرگان هستند.

به گزارش صحرانیوز  ؛ نخستین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در سال جدید با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری برگزار شد.

در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد ، طاهری اظهار داشت : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در دو انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری فعالیت می کند.

طاهری افزود : در خصوص انتخابات شورای شهر به نامزدهایی که تمایل به حضور در لیست شورای ائتلاف داشتند، فراخوان داده و سپس مراحل مصاحبه و ارزیابی توسط گروه‌های ارزیاب انجام شد ، در این بخش از کاندیداهایی که در مسیر انقلاب بوده و همچنین آشنایی با قوانین و آیین‌نامه شورای شهر داشتند دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد : بعد از مطرح شدن امضای میثاق‌نامه برخی‌ها از این چهارچوب کنار رفتند و این شاید برای ما چالش برانگیز بود اما تجربه خوبی از انتخابات مجلس اخیر داشتیم و در مجموع بعد از مصاحبه‌ها و امضاء میثاق‌نامه تقریباً ۲۰ نفر در حال حاضر گزینه شورای ائتلاف هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان خاطرنشان کرد : برای تعیین لیست نهایی نامزدهای شورای ائتلاف، کاندیداها باید برنامه چهار ساله برای اداره شهر ناظر به چالش‌ها و نیازهای شهر ، آیین‌نامه و مبتنی بر گفتمان انقلاب ارائه دهند.

دکتر طاهری تصریح کرد : افرادی که ارزیابی را انجام می‌دهند اساتید شناخته شده و انقلابی بوده و مورد تایید عامه تشکیلات انقلابی استان هستند و این نکته را نیز یادآوری کنم که ازریابی نهایی بر اساس سه شاخص “تعهد” ، “تخصص” و “پایگاه رای” خواهد بود.

زمان اعلام نهایی لیست نامزدهای شورای ائتلاف استان گلستان

وی در خصوص زمان اعلام نهایی لیست نامزدهای شورای ائتلاف گفت : باید منتظر بررسی و اعلام صلاحیت‌ها باشیم و با توجه به اینکه به احتمال زیاد روز ۸ اردیبهشت ماه این فرایند به پایان برسد، می‌توانیم تصویر روشن‌تری از نامزدهای نهایی شورای ائتلاف ببینیم.

طاهری در خصوص تعامل با شورای وحدت، دیگر گروه فعال اصولگرا در عرصه انتخابات پیش رو اظهار کرد : شورای وحدت در گفت و گوهایی که پیشتر با هم داشتیم قصد نداشتند در انتخابات شورای شهر شرکت کنند و بیشتر فعالیت‌شان حول انتخابات ریاست جمهوری است، اما منتظر اظهارنظر رسمی آن‌ها در خصوص ورود یا عدم ورود در انتخابات شورای اسلامی شهر خواهیم بود.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چرا برخی از افرادی که در لیست ۲۰ نفره شورای ائتلاف هستند، سبقه حضور در سایر گروه‌های سیاسی را دارند، گفت : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از همه کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارد دعوت کرده و تجربه خوبی هم در انتخابات‌های قبلی داشتیم.

در انتهای این جلسه مسئولین کمیته‌های شهرستانها، کمیته ارزیابی نامزدهای شورای شهر گرگان و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان به ارائه گزارش پرداختند.