امروز، هجمه دشمن به سمت بنیان خانواده است/ برخی فتنه گران در مسئولیت های نظام هستند!

امروز، هجمه دشمن به سمت بنیان خانواده است/ برخی فتنه گران در مسئولیت های نظام هستند!

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: امروز دشمن، خانواده، نظام آموزشی و الگوها را مورد حمله قرار داده است؛ لذا ما باید محیط خانواده را مملو از محبت و راستی و صداقت کنیم؛ پایه های خانواده را تقویت کرده و معارف الگوهایمان ائمه هدی حضرت فاطمه زهرا س را ترویج کنیم.

به گزارش صحرانیوز ، حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه با بیان این مطلب گفت: خانواده مرکز تربیت برای فرزندان؛ حتی زن و شوهر است.

وی افزود: فردا مورد سوال قرار خواهیم گرفت آیا به خانواده و تربیت اعضای خانواده بخصوص فرزندان توجه کردیم؟

وی با آسیب شناسی شرایط روز جامعه گفت: باید واقعیات تلخ فضای مجازی بیان شود که فاصله های ایجاد شده در خانواده برطرف شود.

امام جمعه کلاله گفت: در خانه و خانواده باید روحیه عشق امنیت آسایش و آرامش ایثار و صبوری را تقویت کرد تا بستر تربیت خوب و درست فرزندان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی گفت: امروز دشمن، خانواده، نظام آموزشی و الگوها را مورد حمله قرار داده است؛ لذا ما باید محیط خانواده را مملو از محبت و راستی و صداقت کنیم؛ پایه های خانواده را تقویت کرده و معارف الگوهایمان ائمه هدی حضرت فاطمه زهرا س را ترویج کنیم.

وی در ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در ارزش های ملی و مذهبی ما دارد.

امام جمعه کلاله گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه قرن بود و باید بدانیم این انقلاب ثمره از خودگذشتگی های امام خمینی ره و شهیدان و ایثارگران و شما مردم هوشیار می باشد؛ لذا باید در حفظ دستاوردهای آن بکوشیم.

وی گفت: دشمن امروز بدنبال ناکارآمدی نظام و ایجاد فاصله مردم از باورهای دینی و انقلاب اسلامی است که باید مواظب باشیم مبادا از آرمان ها دور شویم.

امام جمعه کلاله اشرافی گری، ضعف در مسئولیت ها و ترک در انتخاب شایسته سالاری برای مدیریت های کشور را از جمله آسیب های انقلاب اسلامی برای جلوگیری از خدمت به مردم دانست و گفت: برای مانایی و پایداری انقلاب اسلامی باید استفاده از عناصر پویا و انقلابی انجام گیرد؛ برای حل مشکل اقتصادی نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریم که الان گرفتار مدیریت پیر و نشسته هستیم.

وی گفت: الان برخی در مسئولیت ها هستند که در فتنه ۸۸ حضور داشتند و این آسیب برای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کلاله گفت: برخی در داخل بدنبال ترویج فرهنگ غرب گرایی هستند و قصد دارند تفکر انقلابی را از جامعه بگیرند و در مسیر دشمنان حرکت کنند.

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: همه تهدیدات و دشمنی ها برای نامید کردن مردم است تا مردم بی تفاوت و از صحنه دور شوند؛ اما بدانیم حضور مردم در صحنه یعنی عزت سربلندی کشور و انقلاب اسلامی است.