اطلاعات سپاه استان گلستان انبار احتکار کالاهای اساسی را در علی آبادکتول کشف کرد

اطلاعات سپاه استان گلستان انبار احتکار کالاهای اساسی را در علی آبادکتول کشف کرد

در راستای مصوبات قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول یک انبار احتکار کالاهای اساسی در علی آبادکتول توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه نینوای استان گلستان کشف شد.

به گزارش صحرانیوز ، روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای استان گلستان در اطلاعیه‌ای از کشف ۴۰ تن برنج ایرانی،۱۷۰ تن سبوس و یکهزار تن کود شیمیایی در علی آبادکتول خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای منویات امام خامنه‌ای پیرامون مبارزه همه جانبه سپاه و بسیج با احتکار، گرانی و کنترل بازار و بر اساس مصوبات قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا صبح امروز یک انبار احتکار  ۴۰ تن برنج ایرانی، ۱۷۰ تن سبوس و یکهزار تن کود شیمیایی کشف و ضبط شده است.

این مواد احتکار شده دارای بیش از ۲۵ میلیارد ریال ارزش ریالی بود و بنا بود در اختیار بازاریان و کشاورزان قرار گیرد که احتکار شده بود.

هدف اصلی شکل گیری قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا مبارزه با محتکران و افرادی است که در این وضعیت سخت معیشتی رفاه و آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند.

این اطلاعیه اضافه کرده است: پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا بر اساس عمل به رسالت ذاتی خود لحظه‌ای از رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق غافل نشده و با تمام توان مبارزه با محتکران را ادامه خواهند داد.