اجرای ۴۷۲۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان گلستان/۱۳ آبان نماد عینی استکبارستیزی ملت ایران است

اجرای ۴۷۲۳ پروژه محرومیت‌زدایی در استان گلستان/۱۳ آبان نماد عینی استکبارستیزی ملت ایران است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: سپاه استان در عرصه محرومیت‌زدایی ۴ هزار و ۷۲۳ پروژه عمرانی و غیرعمرانی را به سرمنزل رسانده است تا در عمل هم نوکر مردم باشد.

به گزارش صحرانیوز ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه در روستای کردآباد  شهرستان  علی آباد کتول که  توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان ساخته شد، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یکی از رسالت‌های پاسداری است و هرجا احساس کنیم نیاز به خدمت است به عنوان خادم و نوکر مردم تمام قد حضور خواهیم داشت.

وی گفت: سپاه نینوا در عرصه محرومیت‌زدایی ۴ هزار و ۷۲۳ پروژه عمرانی و غیرعمرانی را به سرمنزل رسانده است تا در عمل هم نوکر مردم باشد.

فرمانده سپاه استان گلستان یادآور شد: در سیل پارسال نیز یکهزار و ۷۶۷  واحد مسکونی را ساختیم و هنوز هم پای تعهدات خود هستیم و نیرو های جهادی ما همچنان در مناطق سیل‌زده مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه حضور جهادی ما در زمان تهدیدها و بحران‌ها به منظور تبدیل تهدید به فرصت است، گفت: فرقی نمی‌کند در کجای استان باشد، هرجا که مشکلی وجود داشته باشد در کنار مردم خواهیم بود.

ملک شاهکوهی در ادامه با گرامیداشت روز ۱۳ آبان بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی بوده و ۱۳ آبان عینی‌ترین نماد استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه مخالفت امام خمینی (ره) با قانون استعماری کاپیتالاسیون سرآغاز حرکت ضداستکباری ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: هجوم مزدوران رژیم پهلوی در ۱۳ آبان سال ۵۷ به دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ هم یادآور گفتمان استکبارستیزی جریان انقلاب است که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می‌کنیم.

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم در این مراسم اظهار داشت: حدود ۳۰ درصد مدارس استان نیاز به مقاوم سازی یا بازسازی دارد که سپاه در کنار ما در حال رفع این مشکل است. کاری که امروز انجام می‌شود یکی از پرخیر و برکت‌ترین اقدامات جهادی سپاه نینوا است.

وی با قدردانی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان برای مشارکت در امر ساخت مدرسه گفت: با نوسازی مدارس سطح کیفی تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی ارتقا می‌یابد و تمرکز دانش آموزان افزایش پیدا می‌کند.