آماده سازی ۱۱۷ شعبه اخذ رأی در آق قلا فرماندار آق قلا خبرداد

آماده سازی ۱۱۷ شعبه اخذ رأی در آق قلا

فرماندار آق قلا تعداد شعبات اخذ رای در این شهرستان را ۱۱۷ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۴ شعبه شهری و ۸۳ شعبه روستائی و ۱۱۲ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار هستند.

به گزارش صحرانیوز ، عبدالغفور غراوی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن اشاره به رویدا مهم و سیاسی پیش رو اظهار کرد: وظیفه مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و عمل به قانون است و با برگزاری انتخابات سالم و پرشور، از آراء مردم که حق الناس است صیانت کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا ضمن اشاره به ماده ۲۱ قانون انتخابات، افزود: فراهم کردن بستر مناسب و اتخاذ تدابیر لازم در راستای برگزاری انتخابات پرشور، وظیفه مندی دستگاه های اجرایی است و همه مدیران مکلف هستند امکانات موتوری و لجستیکی خود را به کمیته نقلیه اعلام کنند.

وی تعداد شعبات اخذ رای در شهرستان آق قلا را ۱۱۷ شعبه اعلام و خاطر نشان کرد: ۳۴ شعبه شهری و ۸۳ شعبه روستائی بوده که از این تعداد ۱۱۲ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار هستند.

غراوی ادامه داد: در بخش مرکزی ۱۴ روستای شورای پنج نفره، ۳۹ روستا شورای سه نفره و در بخش وشمگیر، چهار روستای پنج نفره و ۱۹ روستای آن شورای سه نفره هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا گفت: در مجموع ۷۶ روستای شهرستان ۲۶۴ نفر برای کرسی شورای روستاها انتخاب شده و ۱۰ کرسی هم مختص شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم هستند.

وی توضیح داد: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا، چهار شعبه افزایش یافته که دو شعبه در شهر آق قلا، یک شعبه روستایی در بخش مرکزی و یک شعبه در بخش وشمگیر خواهد است.

غراوی امیدواری کرد: به فضل الهی و با تعامل و همدلی مجموعه دستگاه های اجرایی، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم منطقه باشیم و برگ زرین افتخار دیگری برای شهرستان آق قلا در پشتیبانی از نظام و منویات رهبر معظم انقلاب رقم زده شود.

کد خبر ۵۲۳۲۸۱۵