۲۶.۶ میلیارد تومان به حساب کشاورزان گلستانی واریز شد آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی؛

۲۶.۶ میلیارد تومان به حساب کشاورزان گلستانی واریز شد

سرپرست غله و خدمات بازرگانی گلستان از آغار پرداخت مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: از روز گذشته تا کنون ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی؛ 26.6 میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شد

به گزارش صحرانیوز ؛ منصور صیادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گرگان اظهارداشت: ۱۰۰ مرکز برای خرید محصول گندم در استان راه‌اندازی شده و تا کنون نیز بیش از ۴۳۰ هزار تن محصول از کشاورزان خریداری شده است.

وی گفت: لیست مربوط به ۳۳۰ هزار تن محصول به بانک فرستاده شده که مبلغ قابل پرداخت به کشاورزان ۸۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

سرپرست اداره غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران افزود: از روز گذشته پرداختی‌ها آغاز شده و تا کنون ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شد.

وی ادامه داد: مطالبات مربوط به کشاورزانی که لیست خرید آنان تا ۱۲ خرداد به بانک ارسال شده، تسویه شده است. مطالبات سایر کشاورزان نیز به مرور به حساب آنان واریز خواهد شد.

صیادی با اشاره به آخرین وضعیت خرید کلزا و پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: تا کنون حدود ۸۰ هزار تن محصول از کشاورزان خریداری شده که لیست ۷۷ هزار تن به ارزش ۳۴۰ میلیارد تومان به بانک رفته است.

وی افزود: متأسفانه به رغم پیگیری‌هایی که داشتیم تا کنون فقط یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان واریز شده است. هرچند قول‌هایی داده شده که در هفته آینده بخشی از مطالبات کلزاکاران پرداخت خواهد شد.