۹ دی باید کالبد شکافی شود/ مرحوم طاهری‌ در تولید، تحکیم و ترویج ایمان نقش داشتند

۹ دی باید کالبد شکافی شود/ مرحوم طاهری‌ در تولید، تحکیم و ترویج ایمان نقش داشتند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: ۹ دی باید کالبد شکافی شود و باید بیندیشیم فتنه در چه بستری اتفاق افتاده و چرا برخی در سال ۸۸ به سخنان ولایت فقیه بی‌اعتنایی کردند.

9 دی باید کالبد شکافی شود/ مرحوم طاهری‌ در تولید، تحکیم و ترویج ایمان نقش داشتند

به گزارش صحرانیوز ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امشب در مراسم گرامیداشت «حبیب انقلاب» مرحوم آیت‌الله سیدحبیب طاهری‌گرگانی که در حسینیه آذربایجانی‌های مقیم گرگان برگزار شد، با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی باطل‌السحر فتنه و نشانه بصیرت بالای ملت ایران است.

وی تصریح کرد: ۹ دی باید کالبد شکافی شود و باید بیندیشیم فتنه در چه بستری اتفاق افتاده و چرا برخی در سال ۸۸ به سخنان ولایت فقیه بی‌اعتنایی کردند و کشور را تا مرز خطر پیش بردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: اگر درایت و بصیرت رهبر ملت نبود فتنه بسیار خطرناک می‌شد و حماسه ۹ دی نشانه بصیرت مردم است.

محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن و ایادی آن با اغتشاشات آبان به دنبال فتنه و توطئه علیه انقلاب اسلامی بودند، ابراز داشت: مردم ما اعتراض دارند ولی اعراض نسبت به انقلاب ندارند.

*مردم ایران پرچم انقلاب را به دست آمریکا و منافقین نمی‌سپارند

وی یادآور شد:  ما مردم انقلاب اسلامی را به پا کردیم و با خود عهد بستیم که این پرچم انقلاب را به دست امام زمان(عج) برسانیم و ملت ایران پرچم انقلاب را به دست آمریکا و انگلیس، منافقین آدم‌کش که ۱۷ هزار انسان پاک را ترور کردند نمی‌سپارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران پرچم انقلاب اسلامی را حفظ خواهد کرد، خاطرنشان کرد: بصیرت و استقامت مردم حرف نخست را در مسیر انقلاب می‌زند، اعتراضاتی وجود دارد ولی برای حل مشکلات باید دست به دست یکدیگر دهیم و همگی باید کمک کنیم.

محمدی لائینی به فساد اقتصادی اشاره کرد و گفت: این افراد مایه بدنامی جمهوری اسلامی و مسؤولان پاکدست شده‌اند ولی ما از مسیر انقلاب پشیمان نمی‌شویم و شهدای بزرگوار نیز انتظار دارند  انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی در تولید، تحکیم و ترویج ایمان نقش داشتند

وی خاطرنشان کرد: علمایی که با نصایح و پند و اندز مردم را هدایت می‌کنند نور ایمان را در دل مردم تقویت می‌کنند و معاشرت با چنین علمایی یک فرصت است و مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی یک شخصیت فرهیخته و متدین بود و چنین ویژگی داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران متذکر شد: مردم وقتی می‌بینند که عمل یک عالم مجسمه تقوا او است، عمل عالم منجر به تقویت ایمان مردم می‌شود و عالمانی مثل مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی چنین اسوه‌ای بودند.

محمدی لائینی ابراز داشت: مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی در تولید ایمان، تحکیم و ترویج ایمان نقش داشتند و تمام آن نسلی که دست‌پرورده مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی بودند این درس‌ها را به نسل بعد منتقل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه عالمان دین نیز باید علم خود را تقویت کنند، افزود: عالمان دین نیز خود نیازمند تقویت ایمان است و باید ایمان خود را ارتقاء ببخشند و روز به روز به ایمان خود بیفزایند.