۱۱۳ صندوق در نقاط مختلف آق قلا آماده رای گیری است فرماندار شهرستان آق قلا:

۱۱۳ صندوق در نقاط مختلف آق قلا آماده رای گیری است

فرماندار آق قلا گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱۳ صندوق رای گیری در شهرستان آماده شده است.

به گزارش صحرانیوز ؛ امیرشیر توماج  اظهار کرد: از ۱۱۳ صندوق رای گیری که آماده شده است، تعداد ۸۳ صندوق در بخش مرکزی که ۲۶ صندوق در داخل شهر آق قلا و ۵۶ صندوق نیز در روستا ها مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش وشمگیر ۳۰ شعبه اخذ رای، پنج شعبه در انبارالوم و ۲۵ شعبه در روستاها آماده خدمت رسانی به رای دهنده گان خواهد بود.

توماج با اشاره به تعداد واجدین شرایط برای رای در این شهرستان گفت: در حال حاضر تعداد ۸۶ هزار و ۸۴۴ نفر در در شهرستان می توانند رای دهند، که از این تعداد ۴۲۸ نفر رای اولی هستند.

وی تعداد نامزد های انتخاباتی را در این شهرستان ۶۰ نفر اعلام و اضافه کرد: تا به الان از طرف مرکز استان انصرافی اعلام نکرده اند.

وی با بیان اینکه نظارت کامل بر تبلیغات انتخابات صورت گرفت، افزود: در طی این چند روزه تخلفاتی همچون نصب بنر و عکس بر روی ستون ها و تاسیسات برقی انجام گرفته بود، که خود امحا کردیم و یا اینکه خودشان پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: همچنین یک مورد استقرار ستاد در میدان بود که آن را هم به نقطه ای دیگر انتقال دادیم و خوشبختانه تا به الان مشکل خاصی در این حوزه نداشته ایم.

فرماندار آق قلا با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود پای صندوق های رای گیری حاضر شوند، گفت: مردم همان طور که در یوم الله ۲۲ بهمن، ثابت کردند، که چقدربه این انقلاب اهمیت می دهند، در دوم اسفند ماه هم باز هم نشان خواهند داد، که همیشه یار و یاور نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: انتخابات به عنوان یک ارزش و منشاء مردم سالاری دینی است و ما به عنوان هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی و همچنین همه کسانی که برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش می کنیم، همیشه آماده خدمت رسانی هستیم.