گنبدکاووس مهد برادری و وحدت اقوام و مذاهب بوده و هست/ موضوع آزار و اذیت دو کودک گنبدی، توسط مراجع ذیربط با جدیت پیگیری خواهد شد ائمه‌ جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبد کاووس:

گنبدکاووس مهد برادری و وحدت اقوام و مذاهب بوده و هست/ موضوع آزار و اذیت دو کودک گنبدی، توسط مراجع ذیربط با جدیت پیگیری خواهد شد

ائمه‌ جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبد کاووس در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت دو کودک توسط احدی، که دست مایه نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان شده است بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش صحرانیوز ، ائمه‌ جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبد کاووس در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت دو کودک توسط احدی، که دست مایه نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان شده است بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

گنبدکاووس و استان گلستان همواره در طول تاریخ مهد برادری و وحدت اقوام و مذاهب بوده و بی تردید در سالی که همگان منتظر چیدن میوه این اتحاد در بستر پیشرفت اقتصادی و تحقق گشایش اقتصادی هستند بسیاری از دشمنان قسم خورده ملت تصمیم دارند تا به هر بهانه ای از حرکت پرشتاب مردم این خطه به سمت توسعه و آبادانی و نفی تفرقه ها به عنوان بزرگترین مانع پیشرفت و توسعه بکاهند.

متاسفانه این بار انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت دو کودک توسط احدی ، دست مایه نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان شده و به خیال باطل خود گمان کرده اند می توانند از غیرت و حمیت مردمان ترکمن این منطقه سوء استفاده کرده و با تشویش اذهان عمومی آب را گل آلود کرده و از آن ماهی خود را بگیرند.

مردم عزیز و شریف گنبدکاووس بدانند مدیران اجرایی، دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و انتظامی با دقت و حساسیت موضوع آزار و اذیت این کودکان مظلوم را (که بنا به گواهی و اعلام رسمی پزشکی قانونی هیچ گونه تجاوزی صورت نگرفته) بررسی و پیگیری کرده و با قاطعیت با فرد خاطی که اقدام به آزار کرده برخورد خواهند کرد.

صمیمانه از مردم فهیم و بصیر شهرستان گنبدکاووس تقاضا داریم با پرهیز از دامن زدن به شایعات و اخبار کذب و غیرموثق مراقب توطئه های دشمنان برای اختلاف افکنی قومی و مذهبی بوده و نگذارند مسیر بررسی موضوع از فرآیند طبیعی خود خارج شود.

بدون تردید دستگاه قضایی ضمن برخورد جدی با افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی را دارند، گزارش کامل، شفاف و به دور از هیجان و هیاهوی این موضوع را به سرعت به اطلاع مردم شریف خواهند رساند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی
حاج آخوند عبدالکریم جاور
حاج آخوند عبدالباسط نوریزاد
حاج مدد آخوند هوشمند
ائمه‌جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبد کاووس

شایعه تعرض به دو کودک گنبدی رد شد/ شهروندان به فراخوان کانال های معاند در فضای مجازی توجه نکند

دادستان گنبدکاووس با رد شایعه تعرض به دو کودک گنبدی از جدیت دستگاه قضا در رسیدگی به  پرونده متهم خبر داد.

به گزارش صحرانیوز ، سید خسرو خلیلی دادستان گنبدکاووس در پی اعلام و انتشار فراخوان تجمع مقابل دادگستری گنبدکاووس از سوی برخی گروه  ها و کانال های معاند در فضای مجازی در پی شایعه تعرض به دو کودک گنبدی گفت: با اعلام مقام قضایی و امنیتی  موضوع در دستور کار دادستانی قرار دارد و پرونده با قید فوریت در حال رسیدگی است بنابراین هرگونه تجمع و اعلام فراخوان  غیر قانونی بوده و از مردم خواست از تجمع مقابل دادگستری بپرهیزند.