گشایش نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و سیستم‌های آبیاری در گرگان

گشایش نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و سیستم‌های آبیاری در گرگان

شانزدهمین نمایشگاه ماشین آلات و ابزار کشاورزی و سیستم‌های آبیاری امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گلستان در گرگان گشایش یافت.

به گزارش صحرانیوز ، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: این نمایشگاه با حضور ۷۸شرکت داخلی از ۱۴ استان کشور در گرگان آغاز به کار کرد.

مختار مهاجر افزود: علاقمندان، متخصصان و کشاورزان می توانند از امروز تا ١١مهر برای بازدید از ساعت ١۵تا٢١ به نمایشگاه بین المللی گرگان واقع در جاده گرگان به آق قلا مراجعه کنند.

مهاجر گفت: امروز به همت صنعتگران تردد در زمین را به حداقل رسانده ایم و تلاش و دقت و به روز بودن صنعتگران موجب صرفه جویی بیشتر در نهاده‌ها و در نهایت افزایش تولید خواهد شد.

وفابخش معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی نیز در این آیین گفت: شرایط امروز کشور به خاطر وجود تحریم‌ها به گونه‌ای است که باید به تولید داخل نگاه ویژه‌ای داشت.

او افزود: اگر ما بتوانیم با صاحبان صنعت در یک زنجیره قرار بگیریم می‌توانیم بسیار اثربخش باشیم.

معاون وزیر جهادکشاورزی آماده بودن بستر را یک ضرورت خواند و گفت: نظام بهره برداری درست اثرگذاری تکنولوژی را چند برابر خواهد کرد.

مهندس یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان نیز در ابتدای مراسم استان را از قطب‌های مهم کشاورزی کشور خواند و گفت: شرکت نمایشگاه‌های استان گلستان بعد از حدود ۸ماه تعلیق توانسته است.