گذشتن از خون شهدا؛ داستان رفتن و نرفتن پای صندوق رأی و راهپیمایی ۲۲ بهمن است

گذشتن از خون شهدا؛ داستان رفتن و نرفتن پای صندوق رأی و راهپیمایی ۲۲ بهمن است

رفتن و نرفتن پای صندوق رأی و راهپیمایی ۲۲ بهمن داستان پا نهادن و گذشتن از خون شهدا است، جایی که استکبار سعی می‌کند گام های جوانان ما را سست کند.

به گزارش صحرانیوز ؛  یخ های شقاوت و ظلم زمستان طاغوت در حرارت ایمان مردم ایران در سال ۵۷ آب شد و انقلاب اسلامی در زیر سوزهای توطئه استکبار جوانه زد.

چه جوان هایی این نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند تا گزندی به آن نرسد و مالامال وصایایشان از ایمان به راه رفته پر است تا امروز نگویند که برسرجوانی و خامی این راه را انتخاب کردند.

کوران های توطئه های آمریکایی و سیل وحشی گری منافقان و هشت سال جنگ و دندان گرگ های پلید قدرت بر پیکر ایران اسلامی تجربه گران قدری را به وجود آورده که ملت ایران را در میدان هر نبردی پیروز و سربلند می کند.

ما جوان هستیم و یادمان نمی آید که چه بر سر جوانان دهه ۵۰ و ۶۰ این انقلاب گذشت اما عصاره ای از شقاوت آمریکا و صهیونیست را در وجود داعش و گروه های تکفیری دیدم و این توفیق برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آمد که در پیراهن مدافعان حرم سینه خود را در برابر حریم آل البیت (علیه السلام) ستپر کنند تا گزندی به نام مقدس اهل البیت (علیه السلام) نرسد.

توطئه ماجرای تازه ای نیست، بیکاری، فشار اقتصادی، تحریم، تبعیض و فساد پیکان استکبار است که قلب مردم غیور ایران را نشانه رفته است و فشارهای همه جانبه ای که ملت ایران را خسته کند تا از نظام و انقلاب دست بکشند.

ماجرای داستان ما برای رفتن و نرفتن در پای صندوق رأی و راهپیمایی ۲۲ بهمن داستان گذشتن از خون شهدا است.

اگر روزی امام حسین (علیه السلام) را با طمع سیم و زر از پا در آوردند امروز می خواهند علی انقلاب را با فضای غبار آلوده شائبه و نیرنگ از پا در بیاورند.

دیگر صدای لگدمال شدن افکار همکفران ما زیر دست و پای دشمنان در حالی که غرق در فضای مجازی شدند و هر تهمت و افترا را نسبت به مسئولان نظام باور می کنند به گوش نمی رسد، تا به خود بیائید می بینید که با لباس های آمریکایی و افکار غربی در برابر کعبه مقاومت ایستاده اید، کمی که غیرت در وجودت باشد در نهایت در برابر همه ستم هایی عالم سکوت می کنید تا جایی که سردار مقاومت را «اربا اربا»می کنند اما نمی دانید که این سکوت ها بوده که جسارت این توهش را به آمریکایی بخشیده است.

صدای اعتراض و تظلم خواهی ملت ایران را همه دنیا شنیدند دیگر هر ایرانی با بصیرتی می داند معجزه ای که برای احقاق حق رقم خورد همان حضور حماسی و میلیونی ملت ایران در تشییع سردار دلها بود و امروز حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و فردا حضور در برگ ریزان انتخابات و تعیین سرنوشت کشور که نویدگر بهاری آباد و سرسبز برای آینده انقلاب است.

«حمیدرضا بهمنی نژاد» نیز چنین اعتقادی دارد و در جمع مردم گرگان بیان کرد: انقلاب اسلامی اگر هیچ دستاوردی جز زنده کردن عزت در نزد ایرانیان نداشت همین مورد برای پیروزی انقلاب اسلامی کافی بود.

رئیس دفتر نظارت بر شورای نگهبان استان گلستان می گوید: سپهبد قاسم سلیمانی اگر در زمان امام حسین (علیه السلام) بود یقینا پا در رکاب حضرت بود و یقین دارم اگر ۱۰۰ بار هم به شهادت می رسید دست از مسیری که انتخاب کرده بود نمی کشید.

بهمنی نژاد به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم که برای تجلیل و گرامیداشت سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان ها آمدند پیش از شهادتش نامش را نشنیده بودند و پرورش افرادی چون سپهبد قاسم سلیمانی و رزمندگان دفاع مقدس از آثار دینی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران دو آزمون بزرگ را در پیشرو دارند نخست راهپیمایی ۲۲ بهمن که یقینا ملت از آن سربلند بیرون خواهد آمد و با حضور با شکوه خود دشمن را مأیوس می کند و دوم حضور در انتخابات دوم اسفند که بسیار حائز اهمیت است و این دو آزمون توطئه های دشمن را خنثی می کند.

«مجید علائی» نیز در جشن های مردمی انقلاب اسلامی و در جمع مردم گرگان با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز همه ما نسبت به انقلاب وظیفه داریم و در بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه ما نسبت به انقلاب مشخص است.

کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک حفظ معنویت، ارتباط با خدا و مرزبندی با دشمن را از وظایف جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید رویش هایی داشته باشیم که بتوانیم پس از شهادت احمدی روشنی ها و شهید کاظمی ها راه این شهدای بزرگ را ادامه دهیم.

علائی متذکر شد: چهل و یک سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت انتخابات زیادی برگزار شد و این انتخابات آزادترین انتخابات جهان بود چرا که در این انتخابات افراد مختلف و از گروه های سیاسی به پیروزی رسیدند.

وی می افزاید: تنها در جمهوری اسلامی ایران است که مردم به یک واسطه رهبر مملکت را انتخاب می کنند و در هیچ جای دنیا حتی آمریکا به این میزان دموکراسی وجود ندارد.

این فعال فرهنگی شهرستان گرگان بیان کرد: تصور نکنیم که اگر کسی از قطار انقلاب پیاده شد دیگر این انقلاب به مقصد نمی رسد ما در طول تاریخ افرادی مثل طلحه و زبیر را می بینیم که از قطار حقانیت اسلام پیاده شدند و در روبروی امیرالمومنین (علیه السلام) قرار گرفتند ولی قطار انقلاب نبوی به راه خود ادامه داد.