پیگیری بررسی طرح جمعیت بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی منتظری در تشریح دستور کار کمیسیون فرهنگی خبر داد

پیگیری بررسی طرح جمعیت بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری نشست ویژه ای در روز چهارشنبه برای اتمام بررسی طرح جمعیت خبر داد و گفت: بررسی این طرح بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی پیگیری شد.

به گزارش صحرانیوز ؛ غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار امروز ( سه شنبه، ۸ مهرماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای  اسلامی از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در این نشست خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد حداکثر تا فردا عصر جمع‌بندی نهایی در مورد طرح انجام و طرح پس از تعطیلات به هیات رئیسه تحویل شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اغلب دستگاه‌های مربوطه نقطه نظرات خود را در مورد طرح مطرح کردند و تنها تعهدات حوزه مسکن و شهرسازی به دلیل برخی اعتراضات باقی مانده بود که امروز نظرات اصلاحی خود را مطرح کردند و مقرر شد در نشست ویژه‌ای که قرار است فردا ساعت ۶ تا ۸ صبح انجام و در مورد نظرات اصلاحی بحث و گفت و گو و بررسی نهایی انجام شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم ادامه داد: فردا بررسی طرح به اتمام خواهد رسید و آماده ارائه به صحن خواهد بود؛ همچنین کمیسیون موضوع بررسی طرح مذکور طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را پیگیری کرد و در حالی که  تعهد داده بودیم طی یک ماه این طرح را به سرانجام برسانیم بررسی آن  سه روز زودتر به سرانجام رسید.